2013. április 13., szombat

Természetesen


Selena Gomez kollekció egyik pink lakkja ez-más nem is lehetne na :D- elég régóta ülnek a képek a gépen,de most eljött az ő ideje.
Ezt a lakkot még ebayről vettem nem tudom mikor de hamar ideért :)
Amikor kerestem róla képeket elsőnek nem akartam,kb 25 pink lakkom van de imádom ezt a márkát szóval megvettem.És milyen jól tettem :)

Nicole by opi egyik kedvenc márkám,nem tagadom,ahogy azt sem imádom a pink lakkokat:)
Naturally nevet viselő pink lakk egyszerűen tökéletes-Fedése az ecsete a minősége minden!!!!! tökéletes rajta :):D





Felkenve simán egy réteg bőven elég,de kettő kellett a tökéletességéhez:)
Fedőlakk nélkül ilyen :




Én imádom ezt a lakkot,nem irom,hogy ez a legszebb a kollekciómban de az egyik legszebb az tuti :)


tetszik vagy sem?:)

24 megjegyzés :

  1. Majdnem ilyen lakk van most a körmeimen. És természetesen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik. :)
    Azon gondolkozom, hogy egy OPI márkaüzletben van-e Nicole lakk.. Szerinted? : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom. valahol olvastam,hogy volt aki vett ott NBO-t. szerintem kérdezd meg :)

      Törlés
  3. Szép nagyon, csak ne lenne ilyen fura üvege. :)

    VálaszTörlés
  4. Ilyesmi szépség amit meglehet nyerni nálam :D Tavaszias hangulat, imádom! :D Csak virágozni már a májusfa :D Annak van ilyen szép színe! :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű színe van:) imádom a rózsaszín lakkokat...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik én is
      Kb 20 rózsaszín lakkom van:-D

      Törlés
  6. Nagyon szép, amúgy is rózsaszín párti vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos színe van, ha lehet ilyet írni. :D Tipikusan tavaszra való szerintem. :)

    VálaszTörlés
  8. ÚÚÚÚ. Vattacukor szín *.* :DDD

    VálaszTörlés
  9. Tetszik, rágógumirózsaszín :]

    VálaszTörlés
  10. Olyan kis megbízható rózsaszín: csodás, nem túl harsogó, a lakk ráadásul remekül fed. LIKE! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól megfogalmaztad. Pont ilyen. Egyszerűen nagyszerű:-)

      Törlés
  11. No words....csodálatos és kész. :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű *-* Csatlakozom az előttem szólókhoz, én is imádom a rózsaszín lakkokat :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  13. Ezt kéne kötelezővé tenni mindenkinek!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!