2013. május 28., kedd

Essence Floral Grunge black


Floral grunge egyik általam kedvelt szinéről lesz szó.
Mivel nagyon kedvelem a fekete lakkokat,ezt a szint sem tudtam a polcokon hagyni.
Fekete alapszin mellé társul kis szürke glitter ami nálam bejövős kombó.
Eddig nem hittem,hogy van olyan lakk,ami full mattra száradva is elnyeri a tetszésem.Nagyon szélsőséges vagyok,vagy tetszik egy lakk vagy nálam számitásba se jöhet.
Eleinte voltak kétségeim afelől,hogy megvegyem-e ,hisz általában a matt lakkokat nem kedvelem,mindegy fekete vagy sem,kihasználni sem tudnám.





Fekete gyökerek nevet nem véletlenűl viseli :)
Felkevne igy fest.
Itt megemliteném simán egy réteg is elég lett volna de 2 rétegben lett az igazi a lakk.





Nagyon érdekes a felülete,kicsit durva :D mint a nevében is látszik.
Fedőlakk nélül fotóztam le,mivel mindenképpen szerettem volna kipróbálni a pontózókat.






Végre kiélhetem a pontozási vágyaimat,ezek elengedhetetlen kellékei a egyes manikűrhöz..A szine nem lila hanem pink,de nagyon szép:)

És amiket alkottam velük:)



 
Fedőlakkal:








 pontozó innen megrendelhető...


nektek tetszik ez a manikűr?

20 megjegyzés :

  1. Cuki lett! Viragokkal jobban tetszik, mint magaban.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon állat lett, ügyes vagy, és jó volt a színválasztás! :-)

    VálaszTörlés
  3. Feketében is nagyon szép, de virágokkal még szebb! :)

    VálaszTörlés
  4. Igazi hippi stílus! :) Nagyon egyedi lett! :)

    VálaszTörlés
  5. áááá nagyon tetszik a végeredmény, szuper lett :)

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon klassz, nem vagyok nagy virágrajongó, így nekem magában jobban tetszik, és ez a mattság! jó kis darab ;)

    VálaszTörlés
  7. Önmagában nem tetszik, ezért én nem is vettem meg, de a mani nagyon cuki lett. :)

    VálaszTörlés
  8. Önmagában érdekes, de tetszik, matt fedőlakkal bátran hordanám. :) A végeredmény pedig eszméletlen aranyos. :D

    VálaszTörlés
  9. díszítés <33 egyik kedvenc manikűröm lett!

    VálaszTörlés
  10. Nekem magában annyira nem jön be, de így díszítve nagyon jó :]

    VálaszTörlés
  11. Húúúúúú nagyon szép manit hoztál össze!!:)
    Nekem nagyon tetszenek a virágok a sötét alapon.
    A lakk is tetszik,sokszor használom én is a sötét színeket,de főleg télen.
    Érdekes milyen mattra szárad.:)Nem is láttam még ilyet..

    VálaszTörlés
  12. ez a lakk olyan mintha az aszfalt felett elszállt volna a csillámpóni :D a virágok pedig iszonyat édesen mutatnak rajta, kafa ez a kontraszt,kedvelem az ilyen ellentétes dolgokat :)

    VálaszTörlés
  13. Virágokkal, fedőlakkal nagyon klassz lett! Önmagában elég érdekes textúrájú a lakk, depressziós téli napokon tudnám csak elképzelni magamon. :)

    VálaszTörlés
  14. Háát, önmagában ez a lakk nem túl meggyőző, de így "kivirágozva" nagyon szép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!