2013. május 30., csütörtök

Essence Floral Grunge zöld és Opi fedőlakk


Imádom ezt a szint.Amikor megláttam olyan finom zöld,krémes árnyalat került a szemem elé,és bevallom nagyon megtetszett üvegben.
Felkenésnél voltak aggályaim mert mint ismert a lightos lakkok nem igazán jól fednek.
Ennek ellenére nem bánom,hogy megvettem.


Grunge me tender nevet viseli,kis mikroglitterek nem jönnek vissza a képen,felkenve azért visszaköszönnek.
Felkenve nem rossz de sajnos 3 réteg kellett az örömömhöz.







A szine nekem spec roppant módon tetszik,nyárias friss.
Mivel az Opi Polka.com lakkra nagyon fájt a fogam sikerült megvennem.Amikor megjelent ez a lakk megrendeltem,de nem érkezett meg a csomagom.
Most erre a lakkra felkentem,őszintén nagyon szép ez a fedőlakk.
Mikrocsillámok mellet hexagon glitterek is vannak benne,pink és kék.

Imádom!!!!! ez alap darab esküszöm.












fedőlakkal vagy anélkül?
nektek tetszik a polka.com?

28 megjegyzés :

  1. Fedőlakkal is szép, de önmagában*.*
    Gyönyörű ez a lakk, kár hogy nekem nem sikerült megszereznem..:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne màr :O
      azt hittem neked ez megvan.

      Törlés
    2. Sajnos lemaradtam róla...:S :D

      Törlés
  2. Nekem ez most annyira nem, ha picit sötétebb lenne, tuti bejönne :]

    VálaszTörlés
  3. Szép színe van ennek a zöldnek, és a fedőlakkal is jól néz ki! :) Én imádom a kis polkámat... :DDDD A lábujjamról lerobbantani sem tudom, mindig arra esik a választásom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a polkàt a dobozos lakklemoso fèl perc alatt leszedi. :D

      Törlés
  4. Mentaaaaa :D most ez lett a kedvenc színem! :D Nekem önmagában jobban tetszik, bár fedőlakkal is szép! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem fedőlakk nélkül jobban tetszik. Nagyon szép önmagában ez a szín.

    VálaszTörlés
  6. Fedőlakk nélkül :) Annyira üde és friss ez a szín, nálam nagyon betalált :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem önmagában nagyon bejövős:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, főleg ezzel a fedőlakkal :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez a világoszöld egyszerűen tökéletes!

    VálaszTörlés
  10. Nekem önmagában is tökéletes. Virágos nyomdát is el tudnék rajta képzelni.

    VálaszTörlés
  11. csatlakozom az előttem szólokhoz, önmagában jobban tetszik, kár h ez a trendkiadás a mi kis városunkban nem elérhető :(

    VálaszTörlés
  12. Mostanában teljesen rákattantam erre a "mosott" zöld színre :D nagyon tetszik! Mindenhol ilyen színű lakkokat nézem meg elsőnek :)

    VálaszTörlés
  13. Ez már nekem nem jutott, de a tavaly nyári menta lakk is hasonló, csak az sokkal krémesebb és fed rendesen és nincsenek benne mikrocsillámok.

    A Polka.com meg egyértelmű szerelem, az első a kívánságlistámon, de most várnia kell. :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. polkát nekem ellopták :D ugyhogy mérgemben megvettem itt :D

      Törlés
  14. Én pár hete szemezek egy h&m-es illatos zöld lakkal, szerintem eléggé hasonlít ehhez. :) Tetszik ez a szín veszettül.
    A polka.com pedig nagy szerelem, persze ez sincs meg. Egy hete választhattam egy opit, de a suzi's hungary again!-t választottam, a polka.com volt a másik versenyző.
    Tehát fedőlakkal és anélkül, nekem jöhetne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nagyon szép lakkot választottál. ne bánd,ehhez hasonló fedőlakk van más márkában is

      Törlés
  15. Nagyon szép világos menta zöld színe van a lakknak.
    Nekem a fedőlakkal is nagyon bejön.:)

    VálaszTörlés
  16. Hmm tetszik ez a pasztellzöld :)

    VálaszTörlés
  17. önmagában is szépen csillog a zöldike,igazából hétköznapi szín számomra,de a polka.commal isteni,ezért imádom az essence circus confettimet,annyira birthday party fílingje van...amikor mindent szabad és lehet engedni a túlzásoknak :D

    VálaszTörlés
  18. nagyon szép önmagában is, meg fedőlakkal is!! :))

    VálaszTörlés
  19. nagyon szép fedőlakk nélkül, és fedőlakkal is!! :))

    VálaszTörlés
  20. Nekem a zöld a NYC zöldet jutattja eszembe:))

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  21. polka.com nekem is megvan és imádom. nagyon jó feldob sok körömlakkot.

    VálaszTörlés
  22. ez az alapszín nagyon tetszik!!! de a Polka.com-mal érte el az igazi hatást! nálam nagyon ynerő a Polka lakk :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!