2013. május 30., csütörtök

Kleancolor-Sandstone


Kleancolor lakk eddig párszor,de szerepelt nálam.
Imádom ezeket a lakkokat,jó miőségűek olcsók és szerintem nagyon jó fedésük van.




Sandstone név erre a lakkra nagyon illik,nagyon kellemes szine van,igaz kicsit csikozva lehet felkenni.
2 rétegben tökéletesen szép lett,annak ellenére csak jót tudok irni róla,hogy az ilyen jellegű szineket nem nagyon kedvelem.




Fedőlakkal:








Jolly france fedőlakk nem tudom miért most jutott eszembe.A matricát elirták:D de tényleg szuper kis fedőlakk ez.A Kleancolor szinen nem látszik-sajnos- de alapból szupi kis top coat ez.



szeretitek a barna lakkokat?

14 megjegyzés :

  1. Imádom ezt a színt, nekem is van valami nagyon hasonló, és a fedőlakk jól feldobja. Nagyon jó ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, szeretem az ilyen szineket :)

    VálaszTörlés
  3. számomra olyan "nagyis" szín,de jó értelemben :) aki tudja hogy 6.7. x után már talán nem kellene felkenni a ferrari pirosat,mert "furán jön le" ;) fedőlakkal gyönyörűséges visszafogott,elegáns manikűr :)

    VálaszTörlés
  4. Ferrari piros szigorúan műkörömre:-D:-D

    VálaszTörlés
  5. wáá ilyen JF lakkom nekem is van és most meg kellett néznem, hogy ezen is el van-e írva. hát el... de eddig észre sem vettem. :DDD

    VálaszTörlés
  6. Hehe, az első képeknél néztem, hggoy szép, szép, de kéne rá fedőlakk, mondjuk pelyhes, erre lejjebb megláttam, hogy hasonló van rajta. :-D Tetszik mindkettő :-)

    VálaszTörlés
  7. Szép:) én csak azért nem szeretem a világos lakkokat, mert nagyon óvatosan kell vele lakkozni, hogy ne legyen az egész csikos. De tetszik nagyon:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű, letisztult manikűr, ez is nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  9. hmm, ez a lakk most valahogy nem tetszik. :( talán egy másik évszakban (pl ősz) biztos jobban tetszene. :)

    VálaszTörlés
  10. Csodálatos. Ez a szín, és ahogy fénylik, inkább ragyog! Annyira-annyira tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!