2013. május 22., szerda

Models own-Artstix-Blibble


Ez az első Models own lakkom.Vagyis ez kettő lakk,nem is egy.
Új kollekcióból sajnos ez az egy volt elérhető,pedig voltak még szinek amik tetszettek nekem.
Csomagolása nagyon hasonlit az Essence duo lakkokéhoz,méretre megegyezik a kettő.

Mivel nálam a pink lakk mindig nyerő,most is egy ilyen szinre esett a választásom.
Blibble-Bubblegum illetve a csillogós fele a Blizzard nevet kapta.


Csomagolás nagyon szimpatikus volt,ugyanis egy külön fóliával le volt fóliázva-eredetileg-amit láthattok a képen.











Ez a tökéletes pink lakk-Bubblegum,szuper fluo,nagyon de nagyon jó kis szin nyárra.2 rétegben tökéletesen fedett,elég hamar megszáradt.
Azt hiszem ezt a lakkot előszeretettel fogom használni.






Gyürüsujjamra pedig a csillogós feléből kentem fel.







nektek hogy tetszik ez a szin?

24 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a szín és a csillámos fedőlakk is nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  2. Az alaplakk színe valami meseszép <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a rózsaszín,a csillogóssal is jó néz ki. Tetszik! ( :

    VálaszTörlés
  4. meseszép ez a pink, meg a csillámok is nagyon tetszenek. én biztos nem tudtam volna megállni, hogy ne rakjak belőle az összes körmömre...:DD

    VálaszTörlés
  5. Annyira széééép *-* Tényleg egy tökéletes pink! De a topper sem rossz, sőt! :D

    VálaszTörlés
  6. áá nem vagyok nagy rózsaszínes, de ez nagyon tetszik :) lehet, magamon nem bírnám sokáig, de nagyon szép az alapszín, és a csillámos is :)

    VálaszTörlés
  7. nem vagyok nagy rózsaszínes, de ez tetszik :) lehet, magamon nem bírnám sokáig, de nagyon szép az alapszín és a csillámos is :))

    VálaszTörlés
  8. Óóóóó, de szép ez a pink lakk, nagyon vad, kipróbálnám. :) A fedőlakk nekem az Essence Circus confetti-jére hajaz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem egy màsik essence fedolakk jut eszembe rola.nem tudom a nevèt de hasonlit rà.nem a cirkus mert az szinesebb ennèl

      Törlés
  9. meseszép színe van :D
    beautybymiamay.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  10. Belissimo unghio!!
    bacino :)
    Am. meg tényleg gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  11. Ez tényleg A Tökéletes Pink. :) Itthon is lehetett kapni ilyen megoldásokat, de sajnos akkor még nem voltam olyam nagy lakkos, mind a kettő amit vettem beszáradt mostanra.. Schleckersben lehetett kapni azthiszem.

    VálaszTörlés
  12. Ez tényleg A Tökéletes Pink. :) Itthon is lehetett kapni ilyen megoldásokat, de sajnos akkor még nem voltam olyam nagy lakkos, mind a kettő amit vettem beszáradt mostanra.. Schleckersben lehetett kapni azthiszem.

    VálaszTörlés
  13. már az alap is baromira tetszik, csillogóssal nagyon nagyon lehet rajta dobni :)

    VálaszTörlés
  14. Szerintem kevés lakkra mondom azt hogy ez nekem kell, de ez most TÉNYLEG KELL!!! :)))) Brutálisan jó kis nyári szín! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  15. hűű igazi vibráló nyári szín,nekem nagyon tetszik :) csillámos lakk pedig mindig jöhet :D

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű színe van!
    Nekem nagyon tetszik és szép a csillámos része is.:)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon cool :D A kettő együtt cukor! :D

    VálaszTörlés
  18. annyira gyönyörű ez a pink, nem az az átlagos fajta! :)

    VálaszTörlés
  19. Hűűű az alapszín nagyon tetszik, a kettő együtt meg gyönyörű! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!