2013. május 15., szerda

Nail art könyv és lakk teszt



Most egy nagyon jó kis könyvről irnék nektek.

Amikor elkezdtem ezt a lányt vagyis Mikeligna youtube-os csatornáját figyelni,nagyon megtetszett ahogy elkésziti a manikűrjeit.
Be kell vallanom nem nagyon nézem a youtube-os csajokat,nem követek úgy igazából senkit sem,néha néha felpillantok és kész,olaszokat pláne nem követek.Hozzá viszont nagyon hamar feliratkoztam.
Akkor ültem le igazán,amikor kiderült egy csatornán műsora lesz.Valódi igazi tv-s műsora.
Elsőnek viszont felkérést kapott,saját könyve jelent meg-amit most fogok bemutatni nektek-ez nagyon de nagyon jó lehetőség,hogy az ember kicsit elismert legyen.

Ha jól tudom 3 éve manikűrözik illetve készit manikat a csatornára,van blogja is de kevésbé aktiv,illetve mostanában fészen is belendült.Van egy édes cicája akit szivesen megmutat youtube-on,nem hivalkodó,normális kedves lánynak tudom őt leirni.

Észrevettem itt teljesen más egy olasz blogger mint egy magyar,most nem azért mert más nyelvet beszélünk,egyszerűen itt egy blogger sok pozitiv visszajelzést kap,szeretik kedvelik,akkor esetleg a világ is megnyilhat előtte,nem amortizálják le más bloggerek,örülnek a sikerének.Nem hiszem,hogy ebben az olaszos blogger világban akadnak klikkek illetve ujjal mutogatások a másikra.

Eltértem az eredeti mondanivalómtól,szóval a könyvhöz jár egy limitált Pupa lakk,Mikeligna nevével fémjelezve,a szint maga választotta ki-én tuti pinket kevertetnék magamnak-.:D



Maga a könyv nagyon tetszik,minden részletesen le van irva benne.Mikeligna saját maga készitette a fotókat,maga készitette el a manikűröket,vannak step by step és egyéb szépségek benne.
Boritója nekem kicsit retró,de nem rossz,szines és igényes.Maga a könyv nem kemény boritású egyszerű lapozgatni.
Az egész könyvet kiolvastam,nekem tényleg nagyon tetszett,sokat tanultam tőle.
Irtam van műsöra amit általában szombatonként adnak,szivesen követem,és próbálok ellesni újabb és újabb manikűröket.







A hozzá tartozó lakkot nagyon hamar kipróbáltam,és nem csalódtam.Nagyon kellemes szine van egy rétegben is fedett ez a lakk,szóval nekem belopta magát a szivembe.
















szoktatok nail art könyveket olvasni?

26 megjegyzés :

  1. Én nem szoktam, ennyire komolyan nem foglalkoztat a dolog, csak szeretem nézni, hogy mások milyen szépségeket csinálnak.
    Amúgy a borító tényleg kicsit retro. De ez a lakk ezzel a kaviármanikűrrel fantasztikusan szép ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó én nagyon irigylem őt.olyan jó lehet,hogy van saját műsorod,saját nevű lakkod :D
      de le a kalappal előtte,mert nagyon ügyes a csajszi.

      Törlés
    2. Az biztos, hogy én is irigylem őt. Nekem se kézügyességem se kreativitásom . :D

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van! :) Na egy ilyen könyv engem is érdekelne, persze magyarul. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nagyon jó ötlet egy ilyen könyv.főleg olyan irásában aki nem profi.

      Törlés
  3. Oooooo, az a lakk!
    Mar csak ezert megerte lecsapni a konyvre. Egyebkent tobb kulfoldi bloggernek van sajat szine, szuper lehet, ha valakit felkernek ilyesmire. (PL Picture polish csinalt ilyeneket, kar, hogy itthon nem lehet kapni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a lakk limitált. nekem a konyv jobban bejon :D mint a lakk,de egyutt a ketto megérte.foleg,akciosan vettem szoval volt orom.

      Törlés
    2. igen azt nem irtam bele,sok emberkének van saját nevu lakkja.jo nekik.:)

      Törlés
  4. jó lenne, ha meglenne magyarul ez a könyv. vagy én tunék olaszul :D
    szerintem én is pinket kevertem volna! a pink jöhet minden mennyiségben! (:

    VálaszTörlés
  5. uuu az a lilás fény, de gyönyörűű :)

    VálaszTörlés
  6. hát még sosem írtam kommentet, de minden alkalommal eszembe jut hogy annyira szépen lakkozol, és annyira szép a körömágyad!!! hát nekem ez csak vágyálom :)

    VálaszTörlés
  7. Milyen szép, érdekes fénye van ennek a lakknak!

    VálaszTörlés
  8. Nem tudod, hogy esetleg a könyv megfog jelenni angolul is? :O Nagyon szép színe van a lakknak és a kis gyöngyök színe is eszméletlen!:))

    VálaszTörlés
  9. Sosem olvastam még ilyen könyvet... Jók nekem a netes videók. De lehet könyvet kellene belőle írni és meggazdagodni belőle. :D
    SZép színe van a lakknak, és jó ez a kaviár. Ki kellene már nagyon próbálnom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jobb ha felkérnek. :)
      én szeretek olvasni,meg tetszik ez a könyv nagyon pontos és alapos. mivel nincs netem otthon nekem maradnak a betűk :D

      Törlés
  10. tök jó kis könyv ez, kár hogy nem tudok olaszul :D

    VálaszTörlés
  11. csak kicsit irigylem a csajt. :D
    a lakk pedig nagyon szép, nagyon jól áll neked. *-*

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lehet ez a könyv:)
    Gyönyörű a lakk is,valami csodás a lilás fénye.:D

    VálaszTörlés
  13. Ez a könyv ötlet nagyon jó lehetőség, egy csomó ötlet amit ha nincs neted előkapsz, és step by stepből megcsinálod.
    A borító meg igazad van, tényleg nagyon retró lett, még a smink és a kép színei is, de amúgy szimpatikus lánynak tűnik.
    A lakk meg, hab a tortán, úgy gondolom. :)

    VálaszTörlés
  14. Ja, és ki tudja, ha kitartóan blogolsz, egy csomó érdekes és értékes emberrel ismerkedsz meg, neked is lehet még saját körömlakkod. (Mondjuk egy egész OPI kollekció?! haha)

    VálaszTörlés
  15. na ezt kétlem :D ahhoz nagyon nagy sztárnak kell lenned :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naja... múltkor barátnőmmel meghallgattuk Selena Gomezt élőben énekelni (youtube, te csodás), és hát... Bazi gáz... De amúgy a számait szeretem, csak élőben égő.. ilyen sztárnak szerintme a legtöbbünk elmegy. :) Csak szerencse kell hozzá.

      Törlés
    2. szegényke :D én nem ismerem őt mármint nem hallottam énekelni. de a nicole lakkja viszont nekem tetszenek

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!