2013. május 8., szerda

Nicole by opi-Kardashian kolor-Sophisti-cuties

Mini kollekció nekem mindig is tetszett,nagyon belenyúl ezekbe az opi.
Nicole by opi a kedvenc márkám,ezt nem győzöm minden alkalommal leirni.
Ezt a kollekciót karácsonykor vettem,azóta nem volt időm próbálgatni.Most sorra kerültek,a szinek magukért beszélnek,szerintem kicsit őszies,de nálam nem hátrány.Nem vagyok évszak függő,minden szint minden alaklommal-nyár-tél-szivesen viselek.

Maga a csomagolás tökre cuki,kicsi rózsás massziv.









Mini lakkok nagyon cukik,ezek közül mindegyik szin tetszik nekem,felkenve passzolnak a szinvilágomhoz.

My empire.....my rules egy szürkés? lakk,érdekes szine van
Fallow me on glitter-csillogós,önmagában is tökéletes
Kholé Had a Little lam-lam-mély zöld 
Hard-Kourt fashionista-meggy szin

My empire felkenve:






Barnás szürkés szin,nem rossz tényleg,egy rétegben simán fed,fedőlakk nélkül is szuper finishe van.


Fallow me on glitter




 Nagyon szép csillogós lakk,mindeféle szinű glitterek vannak az üvegben.Maga a lakk szürke már-már fekete.Leszedése nem volt nehézkes,de mindig óckodok a csillogós lakkoktól....pedig ezt a szint szivesen hordom,kifejezetten jól passzol hozzám.

Kholé had a little lam-lam

Zöld nagy favoritom.Mint ez a szin is.Mély zöld igazi lápos szin,odáig vagyok érte.Egy rétegben csak úgy felsiklott  a körmömre,mesés a finishe.Ez a lakk kéne nagy változatban is :)











Jaj nekem nyomdázva nagyon tetszik.:) Kedvelem az ilyen lakkos mintákat,ez nagyon csajos-megjegyzem a fodrászos is tetszik:)

Utolsó lakk a Hard-Kourt fashionista

Ha erről a lakkról dalt kéne irnom,tuti jól sikerülne.Ilyen szin nincs-de van- mert egyszerűen tökéletes.
Kedvenc szinem ebből a kollekcióból,sötét barna igazi vad ,meggy szin.
Erre is nyomtattam,nyomtatva belopta magát a szivembe. :)














19 megjegyzés :

  1. Ohh az a csillogós lakk a kedvencem közülük! : )
    És az utolsóhoz milyen cuki nyomdát választottál : )

    VálaszTörlés
  2. Follow me on glitter a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  3. Fú, klassz kis kollekció volt! :)
    nekem is az utolsó tetszik a legjobban <3 nyomdázva is szuper! ;)

    VálaszTörlés
  4. A zöld meseszép! A többi is szép, de valamiért a zöld jöhetne hozzám is :)

    VálaszTörlés
  5. nekem ezek most annyira nem jönnek be. :(
    viszont az a sminkes mintalemez nagyon jó! :DD

    VálaszTörlés
  6. Besz.rás hogy már Kardashian-éknak is van mini kollekciójuk!!! :) Jól operáltak az örmény-származás miatti barna bőrükkel az első és utsó felkent lakknál.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ugyanilyen pinkesben:-D
      Abból van pár színem nagyban szóval azokat nem rendeltem meg.

      Törlés
  7. A csokibarna abszolút kedvenc!:)

    VálaszTörlés
  8. mindegyik nagyon szép, a zöld, ami nagyon tetszik, bár a sötét lakkoktól még mindig idegenkedek :// :)

    VálaszTörlés
  9. A Kardashian lányokkal a világból ki lehet kergetni, de ettől függetlenül ez a kollekció szuper. Főleg a zöld, gyengéim az ilyen színek.

    VálaszTörlés
  10. Oh, azok a mintalemezek <3 nekem is kellenek :)

    VálaszTörlés
  11. Nem rosszak, de nem is olyan "húdenagyonkell" kollekció, bár a Follow me on glitter elég szép :]

    VálaszTörlés
  12. Az első színt mióta keresem más lakkokban..... végre tudom, hol létezik :D

    VálaszTörlés
  13. A 2. és a 3. tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem ebből csak a 2. tetszik, pedig szeretem a sötét szineket is, de ez valahogy most nem...:(

    VálaszTörlés
  15. te jó ég!! úgy érzem, ezt a kollekciót nekem (is) találták ki! :DD ezek a sötét színek gyönyörűek, nyomdázással és magukban is :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!