2013. május 24., péntek

Nicole by opi-Totally in the dark


Pont nekem találták ki ezt a lakkot.Imádom a szinét :)
Fekete csillogós lakk,tökéletesen passzol hozzám.
Nagyon tartós,6 napig simán birja seche vite fedőlakkal is.
Üvege a megszokott golflabda ütőre hajaz,de neme ez is tetszik.




Ez a szin 2013 nem tudom melyik kollekció tagja,de lehet sima lakk,tehát nem is része semmilyen kollekciónak. :D
A szine nagyon szép,nekem tényleg nagyon tetszik.
Egy rétegben is nagyon jól fed,és hamar megszáradt.
Matricával feldobtam a manit:)














nektek tetszik ez a szin?


11 megjegyzés :

  1. Matricával és nélküle is nagyon tetszik. Szép.
    Nekem hangulat kell a fekete lakkhoz. ( :

    VálaszTörlés
  2. Olyan szép körmeid vannak, nagyon irigyellek érte! :)
    Egyébként szerintem nagyon szép lakk. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakk!
    A matrica is gyönyörű.:)
    Majdnem ilyet vettem én is csak az enyém lila.:D

    VálaszTörlés
  4. Ühh, kegyetlen fekete ez a lakk, király! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. uhha brutális ez a lakk :) szerintem egy piros matrica jobban illet volna hozzá,de így is klassz :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép ez a lakk! <3 télen biztos kedvencem lenne! :)
    és a tartóssága is szuper!

    VálaszTörlés
  7. Ez a matrica kell rá szerintem, nagyon feldobja :]

    VálaszTörlés
  8. Nekem a szurok ugrik be róla. Nagyon muris. :D a matricával pedig nagyon-nagyon szép,tudod,én is imádom a fekete lakkokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csalóka a kép. de tényleg nagyon szép. :)

      Törlés
  9. gyönyörű! :) olyan éjszakai égboltos nekem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!