2013. május 15., szerda

Pink kutyusos köröm



Kedvenc pink lakkommal mulattam az időt valamelyik nap. Imádom ezt a szin,ez a lakk is simán birta 6 napig.
Krémes pink lakkról irtam már korábban,de megmutatom metricával illetve cellux-os mintával,hogy fest.
A matricákat imádom nagyon édesek.Nem emlékszem honnan rendeltem őket,de azt hiszem,a KKcenter oldaláról.Imádom a vizes matricákat már csak azért is mert nem púposak,nagyon tartósak és szerintem nagyon cukker mintákban kaphatóak.

Kutyusos mintát csak a gyűrüsujjamra raktam.



A körmömön ilyen lenne: Kicsit kilóg a matrica mert elmozditottam,de utána visszaraktam a helyére.Ameddig a matrica nincs fixálva fedőlakkal simán lehet mozgatni.








Cellux mintához Kiko holos lakkot használtam. Hamar megszáradt,szerintem nagyon jó lett ez a cikk-cakk minta.









pink lakkokat használtok nyáron?
mivel dobjátok fel a manikűrötöket?

32 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. szerintem a vizes matrica az egyik legjobb körömdíszítő eszköz, amit kitaláltak:) Nem mosódik el, nincs idegrántás, ha hosszú ideig pepecseltél a minta megfestésével szabad kézzel és a fedőlakk meg huss, elhúzza az egészet, nem potyog le, mint a kövek, nem kell aggódni a fedés miatt... ezek a kutyusok pedig nagyon cukorfalatkák:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak a matricák, a lakk pedig igazán csajos! :)

    VálaszTörlés
  4. jajj ez nagyon cukiiii, nekem is kell ilyen matrica!!! ohhhh!!! főleg ezzel a szép rózsaszín lakkal párosítva! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már meg is néztem a KKcenterben csak hello kittysek vannak :( de ebayen találtam hasonlót, olyan 3-4 $ között van az ára, annyira tetszik :)

      Törlés
    2. lehet bornprettyről vettem :D eskü nem emlékszem

      Törlés
  5. deee ari! illik a matrica a lakkhoz nagyon :)

    VálaszTörlés
  6. Oh, nagyon cukker a kutyusos matricaaa: )
    A minta pedig még jobban feldobja ezt a szép pink lakkot! : )

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cuki a kutyus, a lakk színébe pedig szerelmes vagyok :)

    VálaszTörlés
  8. MEnnyire szép ez a lakk <3 a matrica is aranyos :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép a lakk, a celluxos minta is nagyon tetszik rajta, a matrica pedig aranyos :)

    VálaszTörlés
  10. Hát mostanság húzok a pink lakkok felé.pedig eddig inkább nude- piros- sötét vonalon mozogtam.

    VálaszTörlés
  11. hát ez nagyon klassz! cuki a kutyus és a cellux is nagyon jó lett!! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik! :-D
    Én is nagyon szeretem a vizes matricákat (a BornPrettyStore-tól rendeltem eddig), mert kézügyesség nélkül is látványos mintákat lehet alkotni, és sötétebb lakkon is szépen látszanak :-)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik ez a rózsaszín:) ilyet kerestem vagy két hétig,mire felleltem az Essence pulton:)

    VálaszTörlés
  14. hát ez valami nagyon aranyos lett :)

    VálaszTörlés
  15. Hát ez extra cuki. :D Azt hiszem lassan ideje beruháznom néhány vizes matricára. :D

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jóóóóó!Imádom ezt a színt!És azok a kutyusok!!:)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon kis édes ez a kutyusos matrica!:D

    VálaszTörlés
  18. A kutyáké a fél szivem konkrétan, önkénteskedem és ha kutyaséta közben - egy általam kezelhetőnek tartott- kóbor kutymót találok, rögötn viszem az állatorvoshoz, hátha gazdis.
    Ezek a körmök egyszerűen tökéletesek! <3

    VálaszTörlés
  19. Ezek a kiskutyuk nagyon készek! :D

    VálaszTörlés
  20. ohh milyen cuki ez a matrica :D a lakk pedig valami iszonyat bájos! :)

    VálaszTörlés
  21. ááá!!! ez iszonyat cuki :)) még sosem használtam ilyen körömmatricát, mert régen ilyen kis csillámos matricákat rátettem, de kb rögtön lejött, és azóta féltem tőle, de most nagyon kedvet kaptam :) nagyon aranyos ez a matrica :))

    VálaszTörlés
  22. a kutyus tiszta cuki :) viszont nekem jobban tetszik a csíkok nélkül

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!