2013. május 25., szombat

Rimmel zöld lakk


Ezt a szépséget a lakklemosóhoz adták.
802 Temptation green nevet viseli,nekem nagyon tetszik a szine.
Felkevése gyerekjáték volt,pikk-pakk megszáradt.
Az üvege a megszokott Rimmel lakkos üveg,ecsete nagyon szuper,széles és lapos.

A szine nagyon érdekes,kicsit olyan "szúrós" nem neon,de nagyon élénk.




Nagyon jól fed,2 réteg elég volt a tökéletességhez.Napfényben csak úgy ragyog.:)








 Aden lakk is akadt a kezembe,kis szinátmenettel dobtam fel a manikűrömet.










nektek tetszenek az ilyen szinek?

35 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, kulonosen a szinatmenettel!

    VálaszTörlés
  2. Lakklemosóhoz egy ilyen szépséget? :o Azzal az Aden lakkal meseszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fészen kint volt a kép. rimmel lakklemosóhoz járt a lakk :D

      Törlés
  3. Álom! Átmenettel, anélkül, mindegy, mert álom!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Az átmenettel nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik. és az a színátmenet is nagyon jó! :)
    nekem is volt már hasonló zöld átmenetes manim. :)

    VálaszTörlés
  6. shrek zöld :D átmenettel meg talán még jobban tetszik!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett az átmeneted. ;)

    VálaszTörlés
  8. Mostanában nagyon rákattantam az ilyen zöld színekre, ez is nagyon tetszik : )
    Színátmenettel pedig még jobb!: )

    VálaszTörlés
  9. nekem is nagyon tetszik, főleg az átmenettel!:)
    mostanában én is nagyon rá vagyok kattanva a zöld lakkokra, annyira tetszik mindenkin, magamon meg nem is szeretem annyira...:D

    VálaszTörlés
  10. Nekem ez a szín annyira nem jön be, de az átmenettel én is hordanám, nagyon szép a kettő együtt.
    Az új Rimmel lakoknak az ecsetét amúgy minden lakkba el tudnám viselni, nagyon könnyű vele maszatolásmentesen pingálni. :) Mondjuk kisujjnál mindig megszenvedem.

    VálaszTörlés
  11. Uhhh a színátmenetes változat nagyon nagyon szép lett! *.*

    VálaszTörlés
  12. Hm, egész szép csábító színe van ennek a lakknak! :)
    És a színátmenettel is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  13. Ez maga a tökéletesség! Ránéztem és egy csodaszép nyári nap jutott róla eszembe, mikor ilyen szép a fű, és piknikezünk a barátokkal! :) Én már mindent bele tudok képzelni egy lakkba! :D

    VálaszTörlés
  14. húú nagyon tetszik, nekem egy jó kis koktél jutott eszembe róla, de jóóóóóó lenne, elküldöd a körmeid Mo.-ra? :D :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik ez a manikűr! Mostanában egyébként is "zöld hullámom" van, talán a megkésett tavasz miatt sóvárgok annyira a zöld után... :)

    VálaszTörlés
  16. Magában annyira nem jött be, de ezzel az átmenettel <3

    VálaszTörlés
  17. átmenettel sokkal sokkal jobban tetszik, magában tényleg elég erős, "szúrós", ahogy Te írtad :) nem a szívem csücske a zöld, ez a világos főleg nem, de mani persze szép

    VálaszTörlés
  18. gyönyörű átmenet, nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  19. Erről nekem a kiwi jut eszembe*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó ütős színe van!:)
    Szerintem min két módon jól néz ki.
    Simán is és átmenettel is.:D
    Mondjuk én nem vagyok ennyire bátor,valahogy magamon nem tudom elképzelni..
    De majd csak megérek én is az ilyen színekre.:)

    VálaszTörlés
  21. Magában annyira nem tetszett, túl tömény volt, de ezzel az átmenettel... <3 Isteni!

    VálaszTörlés
  22. wow ez igen,nekem elsőre a kinder tojásos krokodil figura szín :D http://img.ibiubi.com.br/produtos/3/8/4/1/9/6/6/1/img/01_kinder-ovo-colecao-jacares-hobbies-em-mogi-das-cruzes-sp-brasil_grande.jpg
    ombresan is tök jó :)

    VálaszTörlés
  23. Ehehe tényleg. De jok ezek a krokik.♥

    VálaszTörlés
  24. OK, ebbe a világoszöldbe szerelmes vagyok. Mennyire szép!!!!

    VálaszTörlés
  25. magában is nagyon ütős, meg átmenettel is! :D

    VálaszTörlés
  26. Átmenettel tiszta lime-hoz hasonlít...Imádnivaló ♥

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!