2013. május 7., kedd

Spotted step by step


Spotted elkészitése fejben nagyon egyszerű volt,mások videojában méginkább,megvalósitása nehezebb.
Spotted lakk kijött az Opi jóvoltából-bár megvettem volna- de limitált és már arany áron árulják.
Ez a mint vagy I LIKE vagy éppen I HATE ezt mindenki döntse el maga.
Amik kellenek hozzá:

  • fekete lakk
  • cellux
  • pink lakk-nekem ez neon
  • zöld lakk-ez is neonos
  • szivacs
  • gél kézfertőtlenitő
  • spray
  • viz edénybe-mint a water marble technikánál
Első körben és a spary-es üvegcsében összekevertem a zselés kézfertőtlenitőt vizzel.Eddig a tökéletes arányra nem jöttem rá.Nekem elég hig lett.
Ezután fehérre lakkoztam ki a körmöm.

Majd körberagasztottam celluxal


Ezután a szivacsos technikával pink és zöld szinnel átmenetet készitettem.


Ezután a  vizbe fekete lakkot csepegtettem.
Majd az előkészitett spary-el ráfújok a vizre amig a fekete lakk lyukacsos nem lett.

A csavar itt jött a képbe.Elvileg igy működik a móka,de azt hiszem a sprayben kevert arány nem megfelelő.Elvileg amikor ráfújok a vizre szépen lyukacsossá kellene vállnia  a lakknak.
Őszintén fél délelőttöm ráment a próbálkozásra,a spary is kifogyott de nagy nehezen összehoztam.
Nem vagyok elégedett,a bemutatós ujjamon levő mintának kéne lennie minden körmömön.
Kicsit mérges vagyok,mert amikor simán a vizre fújtam előző este tökéletesen működött élesben viszont nem.....











i like vagy i hate?

34 megjegyzés :

  1. Olyan, mint a szaggatott harisnya, szerintem klassz.

    VálaszTörlés
  2. Pedig tényleg jól néz ki a középső ujjadon lévő! :)
    Na majd lehet én is kipróbálom. :)))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó lett! Mint egy szakadt fekete harisnya :-)

    VálaszTörlés
  4. szuper lett így elsőre!! ;) nekem nagyon tetszik. Jók a step-by-step bejegyzéseid! ;)

    VálaszTörlés
  5. Jó ez a technika, világos színekkel is megnézném :)

    VálaszTörlés
  6. nekem nagyon bejön. tuti ki fogom én is próbálni. :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a pink-zöld szín kombinációó, és a végeredmény is jó lett! : )

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez a szinátmenet tetszik , de nagyon! *.*
    Nekem sosem sikerül szépre, de ez vmi hihetetlen jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  9. én is próbálkoztam vele, de nekem annyira nem sikerült, hogy lemostam és mérgelődtem magamban :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem az jutott eszembe róla,hogy volt régen az a disco korszak amikor ilyen neon ruhákat hordott mindenki.:)
    Volt neon karkötő,meg cumi amit nyakban hordtak.:))
    Jó lehet öreg vagyok már..:D
    Nagyon jól sikerült,én nem biztos,hogy megküzdöttem volna vele,nem hangzik egyszerűen ahogy el kell készíteni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nàlam nem hiszem hogy idosebb lennèl :D :D

      Törlés
    2. itt mindenki olyan fiatal.èrettsègiznek .....
      nem fogom megkèrdezni hàny èves vagy mert nem illk :) de szerintem fiatalabb vagy nàlam-mostràdkeresek :D:D

      Törlés
    3. ha 77 az "èvjàratod" nem tunsz 25 nèl tobbnek :O

      Törlés
    4. Oksi:D De nem most érettségiztem,ne lepődj meg.;)

      Törlés
    5. Kedves vagy:)Igen az az évjáratok.:)
      Nem titok,de most lehet sokan meglepődnek.:D
      Szerencsére tényleg nem szoktak annyinak nézni.:)
      Na akkor annyit elárulsz ki az idősebb?:)

      Törlés
    6. esküszöm 25nek néztelek :)
      nagyon örülök,hogy korombeliek is vannak blogolnak :)
      22 nap múlva leszek 32 :(

      Törlés
    7. Mi ez a :( ?
      Én sem néztelek 25nél többnek!:)
      Szerintem büszkék lehetünk,hogy ennyi idősen nem mondják meg a korunkat:)
      Amúgy lélekben sem érzem magam többnek!:D
      Én is örülök,hogy korombeli vagy.
      De biztos vannak itt még velünk egyidősek.:)
      Ha nem akkor meg mi vagyunk a kivételek.:D

      Törlés
    8. jaj köszi szépen :)
      lélekben 18 vagyok :D néha full dedós :D
      én kevés bloggert ismerek akik korombeliek. de jó dolog ez,végre valaki aki nem 90-ben született :D

      Törlés
    9. Lehet akkor kellett volna születnünk,mert valahogy gyorsan megy az idő! :)
      De szerencsére én mindig jól elvoltam a tőlem fiatalabbakkal,sőt nagyon sok ismerősöm,barátom fiatalabb korosztály.
      Valahogy nem tudok öregedni. :D
      Nem akarok olyan lenni,mint némelyik korunkbeli aki,csak mos,főz takarít és nincs hobbija,nem élvezi az életet.:)
      Na jól elkanyarodtunk:)
      De jó,hogy megtudtam ezt rólad.:)

      Törlés
    10. èn is igy vagyok mint Te.èn sem tudnèk a tipikus hàziasszony lenni-legalàbbis mèg nem- èlvezni akarom az èletet.
      sajnos az utobbi 10 èv csak ugy elrepult,de abszolut nem èrzem magam 32-nek :) nèha viszont tul oregnek èrzem magam,amikor ràjovok,mennyire màskèppen goldokozok mint egyesek,akik infantilisek ès naivak.

      Törlés
  11. Van egy előnyünk,hogy 25 körül leragadtunk 30as gondolkodással! :D

    VálaszTörlés
  12. Vannak jóval idősebbek is...pl én is :) Nagyon szeretem ezeket a körmös, sminkes blogokat, sokat tanultam, tanulok tőletek. Úgyhogy csak hajrá, hogy minél több ötletet megmutassatok nekem/nekünk olvasgatóknak :)

    VálaszTörlés
  13. Hú, ez komoly meló kérem szépen! :D De megéri, szuper lett a végeredmény! Ilyen vizes-körömlakkos párosítást még soha nem mertem kipróbálni egyébként, pedig tetszik :)

    VálaszTörlés
  14. Amúgy allergiás vagyok minden neon színre, de így tálalva még nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
  15. Ezzel én úgy jártam, hogy a műkörömre marha szépen sikerült, a kezemre viszont vállalhatatlan volt az eddigi összes próbálkozás:D

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jól néz ki, de nekem a sima water marble sem sikerül, egyszerűen nem terül a körömlakk, ezt meg sem merném próbálni. De nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szuper, bár én nem merem megpróbálni, a sima water marble-s sem sikerül soha :(

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!