2013. június 7., péntek

Akril festékek


Ezeket az akril festékeket szülinapomra vettem.
Egy nagyon szuper oldalról rendeltem,igaz a szállitással voltak gondok,de megérte a várakozást.
Azt kell mondanom sokkal tobbet er mint a bornpretty által vett akrilfestékkel,ez sokkal pigentáltabb és szebbek a szinek. Viszont a bornpretty-s tökéletesen jó próbálkozni.
Ez a készlet alap kezdő készlet amit maga Oksana Biolus fejlesztett ki,illetve használnak az ő óráin.
Régóta azon gondolkoztam mennyire szuper akrilfestékkel ügyeskedni körmökre. Anno sokat próbálkoztam,fülbevalókat késztitettem illetve pár tip-re is gyakoroltam.
Saját körömre nem  egyszerű az egész nekem legalábbis nem az. De igyekszem :)
A kit 12 szin tartalmaz mivel az alap szinek a lenyegesek ez volt a fontos számomra.
Mindenféle nekünk tetsző szin kiverehető,ezzel nem próbálkoztam még:)





Tégelyekben tárolható szinek,12ml mennyiséget tartalmaznak,tárolásuk egyszerű illetve szerintem nagyon praktikus.


Szürke és gold szinek.Mindkettő nagyon szépen pigmentált.

Zöld és fekete


Lila és kék




Erős bordó és pink


Fukszia és piros


Fehér és sárga


És amit alkottam:









próbálkoztatok már akrilfestéssel?

19 megjegyzés :

  1. hűű de szép. *-*
    erről kérhetek majd step by step posztot? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.szerintem ez még nagyon gyerekcipős minta :) de próbálkozok,ahogy időm engedi :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép lett a minta*.* Ügyii vagy :)
    Az akrilfestékek is jónak tűnnek, de én nem tudnék semmit sem alkotni velük...:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek a rózsák!:)<3
    Még több ilyen manit szeretnék tőled,mert nagyon ügyes vagy!!!:D

    VálaszTörlés
  4. Hát ez eszméletlen jó lett! *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy, annyira szép lett! Remélem még sok ilyet fogsz készíteni! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett ez! igazi kis festmény a körmön :))

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép lett ez! igazi kis festmény a körmön :))

    VálaszTörlés
  8. Hol tanultad a one move technikát? Nekem sajna nem megy, pedig olyan szép dolgokat lehet festeni vele... Nagyon szép lett a kék rózsád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itthon:)
      sokat kell gyakorolni különben nem jön össze

      Törlés
  9. aztaaaaa ez nagyon nagyon szép lett! hihetetlenül ügyes vagy ;)

    VálaszTörlés
  10. Ez elképesztően gyönyörű! Szuper ügyes vagy! A kék rózsa szerintem jobb lett. Abban jobban látszik a fehér és kék között az ombre. Nagyon jó lett az összhatás! :))

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép lett! :)
    Megkérdezhetem, hogy hol vetted? :

    VálaszTörlés
  12. Csodaszép lett! :)
    Megkérdezhetem, hogy hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  13. Csodaszép lett! :)
    Megkérdezhetem, hogy hol vetted? :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.bocsi most volt irom válaszolni neked.
      egy olasz oldalról vettem azért nem irtam bele a bejegyzésbe mert nem szállitanak az országon kivul:(

      Törlés
    2. időm :D és elirom még igy is

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!