2013. június 19., szerda

Cherry körmök


Ezt a Catrice lakkot idén vettem,de nem emlékszem mikor.Aztán eszembe jutott ez a minta,akkor elővettem ezt a szint,hisz úgysem próbáltam még.
Nagyon hajaz az egyik Cg lakkra,de nem akarok párhuzamot vonni,viszont a fedése ennek is tökéletes.
Ez a szin nekem nagyon tetszik,igaz mostanában nem használok piros lakkokat:)

Marylin and me nevet kapta,nagyon szép piros csillogós,aki kedveli az ilyen szineket,annak szivből tudom ajánlani
A mintát kézzel festettem,nekem nagyon tetszik az ilyen egyszerű minta.








nektek tetszik az ilyen minta?

13 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!