2013. június 10., hétfő

Essence Cherry Blossom és Minnie fedőlakk


Essence Cherry blossom girl lakkot vettem elő,ha nem tévedek ezt a szint még nem pórbáltam ki.
Nekem ez a kollekció nagyon tetszett,maga a lakk kiszerelése illetve az egész kinézete a kollekciónak.
Nagyon érdekes szine van,már már neon naracsnak irnám le,igazából nem lett tökéletes választás a fedőlakk kiválasztásához.
2 rétegben tökéletes eredményt értem el.


Cherry cherry girl nevet viseli,aki megvette ezt a lakkot tuti elégedett vele.Egyedül az ecsete nem tetszik nekem,szerintem sok lakkot vesz fel,és nem egyszerű felvinni a körmünkre.
Viszont a szine nekem különösen tetszik:)






Opi Minnie fedőlakk a nyár kedvence lett nálam.
Nagyon hajaz a polka.com-ra de a mégsem az.Ebben már felfedezhetőek a mindenféle szinű csillogók mellett Emerald city-ben található lapocskák,és a szinek is különbözőek.
Nem akarok párhuzamot vonni,hisz a két lakk hasonló de mégsem ugyanaz egyértelműen.
Viszont ez jobban tetszik egy fokkal a piros és a rózsaszin csillogók miatt.

Ez tényleg Minnie style:)









nektek tetszik az ilyen fedőlakk?
esetleg megvettétek ezt a szint?

9 megjegyzés :

  1. nekem nagyon tetszik a szín és a fedőlakk is :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az Essence lakk színe :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. az essence lakkal én is szemeztem egy ideig, de végül otthagytam. már bánom. :D
    az OPI fedőlakk pedig nagyon cuki. ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ó mani lett :) Én is elfogadnék egy ilyen Mini Style lakkot :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is meg van ez a lakk, és tényleg jó!!!Élőben kicsit olyan "répasárga" árnyalata van:)

    VálaszTörlés
  6. uh az essence színe...nagyon ütős! kár hogy itthon semmi jó trendkiadás nem kapható

    VálaszTörlés
  7. Nekem is megvan ez az Essence lakk, még nem használtam, de most kedvet kaptam hozzá :) A Minnie fedőlakk pedig nagyon szép*.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!