2013. június 8., szombat

Essence-Floral grunge fehér


Ez volt az egyetlen olyan lakk ebben a kollekcióban amit nem akartam megvenni.
Nem nagyon kedvelem a fehér lakkokat,viszont felfedeztem ez inkább gyöngy szinű,nem is igaz fehér,gyöngyház arany mikroglitterrel.
Ez a kollekció elsőre nem volt hatással rám,viszont kerestem szép fehér illetve gyöngyház lakkot,azt hiszem ez a szin belopta magát a szivembe.



Lily bloom nevet kapta a lakk,3 réteges de nagyon szép. Nekem nagyon tetszik ez a szin,igazi kedvenc lett,és nagyon tartós.













szeretitek az ilyen szint?

8 megjegyzés :

  1. Az igazi feheret en sem kedvelem, de ez szep es elegans!

    VálaszTörlés
  2. Én is úgy vagyok vele, mint az előttem szóló, az igazi "szövegjavító" fehéret nem bírom elviselni, de ez sokkal puhábbnak tűnik annál. Tetszik! Csak kár, azt hiszem ez a kollekció ide nem ért el. Pedig remek szín lett volna nyárra...:/

    VálaszTörlés
  3. Ez a fehér még magában is nagyon szép!
    Pedig nem szeretem a sima fehér körmöket.:)
    Jó lett a kis rózsa a végén!:)

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a fehér, szeretem ezt a szint :) Az a virág is szuper az utolsó képen :)

    VálaszTörlés
  5. Szupi a rózsád! Én miért nem tudok ilyet?? :(

    VálaszTörlés
  6. Szupi a rózsád! Én miért nem tudok ilyet?? :(

    VálaszTörlés
  7. szerintem is elegáns és visszafogott ez a fehér :) és olyan kis kedves a rózsa benne :) több ilyen mintát :)

    VálaszTörlés
  8. Hasonlít kicsit az NYC Blancora. =)
    Az a rózsa meg isteni... =)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!