2013. június 14., péntek

Mini masnis köröm


Mini masnis körömnek neveztem el,hisz nem is tudom mi lenne a neve ennek a manikűrnek.
Viszont nem nehé elkésziteni,a jól megválasztott szinekkel nagyon jól mutat.
Alaplakknak a Nicole by opi türkiz lakkját választottam.
Ezután sima fehér lakkal félköriveket festettem fel.
Igy utólag elnézve a képeket,akár nagyobb félköriveket is festhettem volna,de nem akartam hogy nagyon elő.




A vonalakat akrilfestékkel festettem fel:)










nektek tetszik az ilyen manikűr?

17 megjegyzés :

  1. jaj ez nagyon cuki, meg olyan kis egyszerű, de nagyszerű :))

    VálaszTörlés
  2. Tök jó :) Nagyon jó ez a kék.

    VálaszTörlés
  3. Amíg nem láttam a fekete masnikat arra gondoltam,hogy egy az egybe égbold felhőkkel :). Csodás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmmm jó kis ötletet adtál:) köszi:)

      Törlés
  4. ez nagyon aranyos lett, először én is felhőkre gondoltam : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. muszáj lesz felhős manit készitenem :D
      örülök,hogy tetszik

      Törlés
  5. nagyon tetszik :)
    a harmadik képen olyan neonos hatás látható :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos lett!:)
    Jaja,felhőset is kérek:D

    VálaszTörlés
  7. De aranyos lett! :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Jajj imádom a masnikat!! csoda csoda szép lett ;)

    VálaszTörlés
  9. Jaj de nagyon cuki lett! :D A Miss Sporty oldalán láttam ezt az ötletet, szerintem én is elkészítem majd. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!