2013. június 24., hétfő

Nicole by opi-Back in my gloria days...


Imádom a lila lakkokat ahogy ez nagy kedvencem lett.

Nagyon szép duochrome mikrocsillámos szépség.





2 réteg tökéletesen elég volt viszont én felkentem egy harmadik réteget is,mert igy észrevettem kihozta belőle a maximum szépséget.











 nyomdázva












Imádom a pueen palettákat.Megrendeltem a másik verzióját is szerintem ezek a lemezek-lemerem irni-jobbak mint a Konad paletták.Sokkal mélyebbek a minták. :)


nektek hogy tetszik ez a lakk?

6 megjegyzés :

  1. De széép ! :)) Nekem nyomdázva jobban tetszik, de önmagában sem rossz :)

    VálaszTörlés
  2. hűű micsoda szín, nyomdázva a legszebb :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nyomda nélkül jobban tetszik. Gyönyörű lakk! :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan hihetetlen, hogy Nálad mindig olyan lakkokat látok, hogy először nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, aztán általában igen, tetszik, mint ez :]

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a lila lakk!
    Nagyon tetszik nyomdával is és nélküle is!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!