2013. június 4., kedd

Nyomdás szépség



Vintage violet az egyik kedvenc lakkom. Nagyon szép lilás szine van,igazi régies,mármint régies hatása van.
Nagyon kedvelem az ilyen szineket,amikor ránézek jó kedvem lesz tőle.
2 rétegben elég felkenni,diszkrét nem hivalkodó szin ez.
Hétköznapi viseletre tökéletes.


Ezt a nyomdázós mintát már láttam a neten,nekem is nagyon tetszik,illetve emiatt vettem meg ezt a palettát.
Sokan holos változatba teték fel,kicsit mást akartam volna alkotni:)
Felhasznált paletta : itt láthatjátok
Nyomdázós lakk Konad,illetve a pontokat Sinful colors pink szépséggel használtam.










Nekem fedőlakkal nagyon tetszik.olyan mintha pink pillangó lenne vagy nem is tudom:)

tetszik nektek ez a minta?

12 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett, nekem tetszik, főleg fedőlakkal! : )

    VálaszTörlés
  2. Ágiiii ez nagyon de nagyon tetszik :O olyan pillangós hatása van! imádom a pinket :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, a rózsaszin nyomdázás illik hozzá. Egyébként nekem is a pillangók jutottak eszembe róla :)

    VálaszTörlés
  4. uh ez a minta nagyon szép! :) nekem mondjuk fedőlakk nélkül jobban bejön :)

    VálaszTörlés
  5. szerintem fedőlakk nélkül, és fedőlakkal is szép :))

    VálaszTörlés
  6. mesés tündérpillangós,édes lett :) tetszik ez a lila :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj gyönyörűséges lett!:D
    Imádom ezeket a színeket együtt!
    Nagyon tetszik,olyan jó,hogy te ilyen szépen tudsz nyomdázni.
    Én is szeretnék nagyon,de nekem nem megy.:(

    VálaszTörlés
  8. Ahh.. újraitt. :) Nagyon szép lett, bár nekem ez már túl rózsaszín - vagy csak azért mondom ezt mert most 1 hétig az Astor Tickle my pinkje volt rajtam?!-, de ez a mintha nagyon különlegesen szép.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett!
    Még mindig nagyon irigylem, hogy ilyen szépen tudsz nyomdázni... -.-' Én most próbálkoztam, de elég katasztrofális lett a végeredmény. :S Már eljutottam oda, hogy a nyomdázó szépen felveszi a lakkot, de a körmömre már nem sikerül szépen felvinni az egész mintát. :S Bezzeg a lapra megy... Gyanítom az a baj, hogy a körmöm nem lapos, mint asztalon lévő papír. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha muszáj kicsit rásegiteni ecsettel :)
      amugy nekem sem lapos a kormom,sot,de szerintem a nyodázás hangulatfuggo.van amikor egy mini minta se megy..

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!