2013. június 25., kedd

Orly-Goth


Ez a lakk egyik kedvencem.Tudnék mutatni olyat ami nagyon hasonlit erre a lakkra,viszont szerintem ez a márka magáért beszél.
Nekem ez a márka nagyon bejön,7 napig simán birják a lakkok,és az ára sem rossz.Otthon ez a mini kiszerekés 990ft-ért megrendelhető,ami valljuk be szerintem nagyon jó ár.
Goth nevet viseli ez a fekete csillogós lakk,alapból bejönnek nekem a fekete lakkok,viszont ezzel a szürke csillámokkal mégjobban tetszik.




Simán felkenve nem fotóztam le a lakkot,de szerintem igy is látszik a szine és az,hogy mennyire szép a csillogókkal.
Imádom a masnit,ezért erre a lakkra egy nagyon szép pink masnit nyomdáztam,és felragasztottam mellé két gyöngyöt amit a Bornprettytosre oldaláról lehet rendelni:)
(Erről a rendelésről lesz szó majd a jövőben)

A gyöngy  itt megrendelhető.









szeretitek az ilyen mintákat illetve az ilyen lakkokat?
Van Orly lakkotok?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon jól mutat a masni a körmeiden, olyan cuki :)

    VálaszTörlés
  2. De szép ez a fekete :) A masnikkal is jó, de önmagában is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis ari lett a masnikkal.:)
    Szép lakk,én még magában is szívesen viselném.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!