2013. június 27., csütörtök

Pontos manikűr


Amióta megvettem a pontozókat,szinte minden manikűrre raknék pontokat :D
Most egy olyan pontos manikűrt választottam ami mindenféle méretben vittem fel:)
Ezeket a pontokat az akril festékkel készitettem.Az arany és az ezüst nagyon sűrűnek tűnik.
Viszont nagyon szép kis szinük van.













Nicole by opi Stolen kisses nagyon szép kis szinű lakk,tényleg nagyon kedvelem ezt a lakkot.Szerintem igy pontosan tökéletes kis nyári manikűr:)


Szeretitek a pontos manikűröket?

10 megjegyzés :

  1. hű, nagyon jól néz ki :)
    én szeretem, mert annyira sokat nem kell vesződni vele és mégis mutatós...

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :) nekem is van pontozóm de a jó múltkor próbáltam csak ki mikor pandás körmöt próbáltam először, pedig már elég régóta megvan ^^ lusta vagyok na :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az jó ötlet viszont.nekem most sajnos nincs sok időm :(

      Törlés
  3. De szép lett! :) Én is szeretem a pontos körmöket, mert egyszerű, de mégis nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. De jól néz ki, meg az alapszín is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép az alap lakk tényleg!:)
    Tök jó lett,hogy mindegyiken más színűek a pöttyök.:)

    VálaszTörlés
  7. szeretjük a pöttyöket! csak egy pontozóm van, kicsi a feje, már rég esedékes lenne egy készlet amiben van nagyobb fejű :) nagyon szép lett egyébként, az arany különösen

    VálaszTörlés
  8. Hát ez fenomenisztikus! :D Ezek a színek együtt... Annyi színt használtál, és mégsem lett túl csicsás, annyira egyben van az egész mani. =)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!