2013. június 11., kedd

Pueen Love elements paletták


2013-as Pueen palettákra nagyon régóta fájt a fogam.Sajnos amikor megláttam még megrendelhető volt amazonon-utána már nem.
Akkor lemondtam róla.Viszont a minták elsőre megfogtak engem.
Aztán felfedeztem egy oldalt ahonnan megrendelhető és szállitanak is ide.

Kis csomagban érkezett meg,szuper fóliás volt,szóval nem is nyitották még ki,aminek különösen örültem.
Ez az első ilyen paletta kollekcióm,de nem hiszem,hogy az utolsó hisz a minták nagyon jók.
A különlegessége ennek a kollekciónak,hogy szuper kis tartó van hozzá.Azt hiszem csak fehérben kapható,de nem vagyok benne 100% biztos,mert más szinben is láttam viszont neten mindenkinek csak fehér érkezett meg.





Egyetlen dolog nem tetszik benne,hogy a mini tartók nekem nagyon kis lehelletnyinek tűnnek,a nylon nagyon vékony,és félek,hogy elszakad.Szóval én minden kis palettát átraktam a Bundle monster tartómba

Lássuk a palettákat:




































Nekem mindegyik palettán van olyan minta ami tetszik:)
Viszont elsőnek a pueen 27-es-t próbáltam ki.








Ez a kollekció innen megrendelhető és érdemes az oldalon azért szétnézni:)


kedvencetek innen?

16 megjegyzés :

  1. A lábnyom és a kisautó a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kisautó eddig fel sem tűnt :D de most hogy irtad :D mekkora :D

      Törlés
    2. amúgy a lábnyom is aranyos. van matricám jó lesz ezzel kombinálni:)

      Törlés
  2. Ez nagyon tetszik :D Most elgondolkodtam én is egy ilyennek a beszerzésén...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van egy másik fajta is.nekem az kevésbé tetszik :)

      Törlés
  3. Hát ezek nagyon jók!!!:D
    Gyönyörűek és a manid is szuper jó lett!:)
    Remélem sok mintát megmutatsz majd!:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a paletták, de a manikűröd is csodás :))

    VálaszTörlés
  5. A madárka és a puzzle darab nagyon cuki!
    Nagyon szépen passzol egymáshoz ez a két szín, amit használtál :)

    VálaszTörlés
  6. A baglyos és a kártyás minták! Áááá, ilyet be kell szereznem, nagyon szuper paletták! :)

    VálaszTörlés
  7. De szuper, hogy ilyen a tartója :P

    VálaszTörlés
  8. Azt meg tudnád mondani, hogy a teljes körmös minták mekkora méretűek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze.hazamegyek és lemérem neked :)
      este megirom

      Törlés
  9. 1, 9 cm magas es 1, 8 cm szélesek a minták

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!