2013. június 12., szerda

Pupa menta


Pupa menta lakk volt talán az első amivel szemeztem,viszont ez a szin nagyon hasonlit a Nicole by opi lakkomra.
Egy rétegben is tökéletesen fed,viszont a második réteg kell mindenképpen.
Nagyon szép nyári szin,nagyon tetszik:)






Jeans n roses kollekció darabja volt ez a lakk,Kelly green nevet kapta,tényleg nagyon zöldes viszont élőben nagyon menta.

Rimmel Cockail colour lakkot mindenképpen kiakartam próbálni,de láttam swatchokat és nem mertem csak úgy felkenni.Iszonyat rosszul fedő lakkról van szó,igy egy másik lakkra felkentem igy már jobban tetszik.








szeretitek a menta lakkokat?

8 megjegyzés :

  1. gyönyörű menta. <3
    a rimmel lakk is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, kár a Rimmel lakk fedéséért, de nem lehet, hogy azért Cocktail, mert más lakkokkal való „keverésre” szánták? Szépek viszont kombinálva :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hm nem hiszem.ez egy gyenge Rimmel,sajnos,viszont a többinek jó a fedése.:)

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van, oda vagyok a menta lakkokért!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a rimmel lakk. Itthon ilyet meg nem is lattam, pedig biztos megvenném :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. uh ez a Pupa lakk nagyooon szép! 2 mentám is van, mind a kettő drogáriás és sajnos nem is vagyok velük megelégedve...de ez! csodaszép ;)

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon szép, imádom a menta színeket :) és a gyűrűsujjadon meg az a Rimmel nagyon hozzáillik szerintem!

    VálaszTörlés
  7. nagyon izgalmas egy szín, ez az amit én is felkennék :D
    az uccsó kép gyönyörű, látni mennyire szépen fényesre szárad a pupa lakk :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!