2013. június 29., szombat

Utóbbi időben érkeztek..


Sajnos az utóbbi időben nagyon elhavaztam,azt sem tudom hol áll a fejem.Sajnos mostanában tesztekre illetve pár lakk kipróbálására sincs időm ,igy elég sok olyan dolog felgyülemlett amiet egyszer mindenképpen bemutatok nektek.
Bornprettystore oldalról szivesen rendelek,szerintem nem vagyok egyedül,amit bánok a lassú posta.Legutóbb pár apróságot vettem amiket most megmutatok
Szinte minden akciós volt,ami 0,99 centet jelent,szóval nagyon örültem,amikor megérkeztek.





Skull neon gyűrűket nagyon mókásnak találom,ezért én a sárgát vettem meg belőle.Nagyon tetszik pont jó a méret,kis aranyos nyári kiegészitő.
Van pár másik szinben is,végeredményben nekem mind tetszik :D
ITT megrendelhető




Pink kövek elég nagyok,szóval ne ilyen mini köveket képzeljetek el.
A szine nagyon szuper rendeltem ebből másik szint is.
3mm-es megnéztem az oldalon,és elvileg 100db van benne.Ezt nem tudom mert nem számoltam meg :D
Itt megrendelhető




Gyöngy dekor egyik kednven kelléke lett a manikűrözésemnek,nagyon tetszenek a szinek és szerintem a megszokott kövek mellett nagyon jó kis kiegészitő.
Mindenféle szinben van,nekem most ez tetszett.
Itt megrendelhető






Kaviárokat régóta szerettem volna,viszont ennek az a hátránya,hogy kevés van benne.
Nagyon sajnáltam,hogy nem nagyobb adagot vettem meg,mivel egy egy szin sajnos szerintem teljes manikűrön,nem elegé 10 ujjra :(
Viszont a szinek nagyon szépek:)

Itt megrendelhető


Cheeky 5 szett diszitő kellékek
Nekem mind tetszik :)
Alig várom,hogy manikűrt készitsek velük:)























Cheeky pontozók

Szerintem nagyon jók ezek a pontozók a Bornprettystore változattal ellentétben ebben 10 féle méret van nem 5.
A tartója nagyon szuper,kis tok nagyon praktikus.














Konad nyomdás lakkokat az ebayről vettem.

Pasztell lila és gyöngyházas fehér





Égkék,sötét naracssárga és pasztell sárga










ti miket vettetek mostanában?

9 megjegyzés :

  1. Wow..szuper dolgokat vettél..:)
    Legjobban a Cheeky diszítő kellékek tetszenek,várom a manikűröket velük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Csak legyen már 5perc szabadidőm:-D:-D

      Törlés
  2. aa nagyon jó cuccok. :))
    alig várom, hogy manit lássak velük. :))

    VálaszTörlés
  3. hűű a rózsás körömdísz vmi eszméletlenül jól néz ki, alig várom, hogy alkoss velük vmit :)

    VálaszTörlés
  4. A gyűrű meg a szegecsek valami eszméletlen jók

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik szép egytől egyig!:)
    Várom a szép manikat majd.:D

    VálaszTörlés
  6. Szupi dolgokat szermányoltál. Az a gyűrű kurva jó! :D De a körmös cuccok is nagyon tetszenek. Főleg a szegecsek. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!