2013. július 1., hétfő

Baglyos minta


Szintámentesen körmöt készitettem ezzel a két mesés holo lakkal.A england Dragon és St George lakkokat használtam,azt hiszem a szinek magukért beszélnek:)

Imádom a szinátmenetes manikat és erre mindenképpen akartam nyomtatni:)
Viszont a palettáról mindenféle mintát választottam-macsek,bagoly és tappancsok :D szóval szerintem egyik jobb  mint a másik:)
Bagoly nagyon tetszik szerintem nagyon aranyos:)
A kisujjamon más szinnel próbálkoztam előtte,sajnos ne igazán látszott a minta és sötétebb lakkal nyomtattam rá

Ezért látszik a két szin egymáson.









nektek tetszik az ilyen manikűr?
szeretitek a szinátmentet?

9 megjegyzés :

  1. ez nagyon szép, meg nagyon cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt nagyon eltaláltad.Imádom a baglyokat és a zöldet!!:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos a bagoly!:)
    Szép a színátmenet is,csak a tappancsoknál látszik jobban,nagyon tuti színe van a lakknak.:)

    VálaszTörlés
  4. Uh ez a baglyos nyomda *.* imádom!! nagyon ügyes vagy ;)

    VálaszTörlés
  5. Szép :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!