2013. július 17., szerda

Essence Me & my ice cream és Tribal summer


Me and my ice cream nagyon aranyos essence kollekció,nekem nagyon nem tetszett mert olyan kis dedósnak tűnt,de amikor  a púlton megláttam és nagyon megtetszett,szinte mindent megvettem belőle.

Mindegyik lakkot megvettem-azt hiszem kötelező-,vettem még körömmatricát ami különösen tetszik:)


A lakkoknál mindből 3 réteg kell a tökéletességhez,amit nem bánok,mert igazi szin igy hozható ki belőlük.
A szinek nagyon aranyosak,igazi fagyi szinek.
Az első a Ben and cherris egy halvány félmatt rózsaszin,semmi csillógó nincs benne.
3 réteg ellenére sem tudtam felkenni csikozódás nélkül












 Eszembe jutott,hogy a Cheeky cukkermasnikat még nem próbáltam ki,nagyon aranyosak ezen a szinem-szerintem legalábbis :)

A második lakk egy halvány mentolos zöld Alwazs in my mint nevet viseli.Ez a szin félmattra szárad semmi csillogó nincs benne.
Nagyon kellemes nekem a ez a szin különösen tetszik.










Itt már mikrocsillogós lakkokról fogok irni,egy rózsaszin lilába hajló kellemes a harmadik szin.
Ice,ice baby nevet viseli,nekem ez az árnyalat nagyon tetszik,nem tudom a képeken visszajön-e a mikroglitteres hatása.












A negyedik egy barackos szin,imádom!!!!! Ilyen szinem nem volt még de különösen tetszik.
Ez is mikroglitteres.
 Icylicious kimondhatatlan nevet kapta :)









Fagyis kéztörlő nagyon szuper kis darab,ebből még venni fogok kellemes nagyon az illata.A csomagban 15 darab van,az illata szerintem nem mű,de nagyon édeskés.
 Cream ice cream a neve.Nagyon találó
 



Körömmatrica
 Kötelező darab nálam,akkor sem ha nem használom el soha :)
Ez az egyedi nagyon ötletes nail topping most kaviár formában jelent meg.Szines szerintem sokkal tartósabb mint maga a kaviár a körmökön.Amitn kipróbáltam irok róla.





Shimmer gyöngyöket nem akartam megvenni-az esküvőre is ezt használtam,és nagyon tetszik.Kellemes édeskés az illata,egy hátránya talán a kicsit tégely amibe nem igazán fér bele az ecset.






Összességében nagyon tetszik ez a kollekció-otthon is lesz-akit érdekel ajánlom nagyon,a lakkokat és a gyöngyöket mindenképpen.

A Tribal summer kollekció otthon ha jól tudom nem lesz kapható,viszont két lakkot és a diszitő tollakat ajándékba kaptam.
Ez egy azték jellegű kollekció,legalábbis ezeket olvastam róla.
Nagyon örültem nekik,minvel mostanában semmire sincs időm,hogy legalább ezután nem kell "futnom" és kajtatnom,hogy megvegyem
A diszitő tollakat nagyon kedvelem,szerintem igazán jó ötlet volt beletenni ebbe a kollekcióba.
Pink sárga és fekete szinek vannak benne,elég jól pigmentáltak.




Méretben is ugyanakkor mint a régebbi társai
 


A lakkok közül az első pink lakk.
Nagyon szép,komolyan NAGYON SZÉP.
Tökéletes fedése van gél hatásúra szárad.
 Waka-waka nevet kapta :)







A másik lakk egy sárga lakk,aminek nem igazán vagyok hive.Azt hittem felkenem és tuti nem lesz jó,mert sajnos sok olyan sárga lakk van,ami átüt a körömvégeken.
Ebben azt hiszem csalódtam,egy húzás után láttam,hogy nagyon szépen elterül a körmön,és tökéletes a fedése.
2 rétegben használtam







Inti inka nevet kapta  a lakk,amire pingálási kedvem is gyorsan kiéltem.
Három diszitőtollal három vonalat húztam,hogy szemléltessem mennyire szépek  :)


Én sajnálom,ha nem lesz otthon ez a kollekció nagyon jók a lakkok-személy szerintem engem ez a kollekció jobban vonz mint a másik általam bemutatott-szóval érdemes valahonnan beszerezni belőlük pár terméket:)



titetek mi fogott meg innen a legjobban?

10 megjegyzés :

  1. Nagyon szépek ezek a pasztellszinek :) Kár hogy nincs Mo.-n a tribal summer, ezeket a diszitőlakkokat én is beszereztem volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igaz.én imádom a diszitőlakkokat :) szerintem is kár,hogy otthon nincs :(

      Törlés
  2. Ooooooo, mind jöhetne! Szebbnél szebbek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépségesek a lakkok :) Leginkább a barackos színű fogott meg,őt biztosan beszerzem :) A Tribal Summer-os lakkok is tetszenek,csak már van olyan pink színű lakkom egy pár úgyhogy most inkább kihagyom :)

    VálaszTörlés
  4. A második menta szín és a negyedik barack csodaszééép :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakkok!
    Kár,hogy az első pasztell színek csíkoznak,pedig gyönyörű a színük.
    Még a sárga is tetszik,pedig nem a kedvencem natúrban a körmökön.
    De ennek nagyon szép krémes színe van.:D
    Na és a kedvencem főleg a kaviáros matrica!!!
    Nagyon jó!:D

    VálaszTörlés
  6. Szép a színűk , de nagyon csúnya a fedésük (szerintem). Hónapok óta vártam ezeket a lakkokat, hogy végre én is megkaparinthassam őket, de most nagyon inog alattuk a léc. :( De az "Always in my mint" még mindig csiklandozza a fantáziámat :D A Tribal lakkok meglepen szzépek :O
    Puszi, Az a Lány

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a pasztell lakkok ilyenek. En nem tudom szépen felkenni őket barhogy is akarom.
      Szerintem lehetett volna az összes lakk csillogós.
      A tribal summer sokkal szebb nekem ez a kollekció ezerszer jobban tetszik. :-)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik ez a kollekció . Ma szeretem be becsben, úton olasz fele ;) a rózsaszín egyszerűen isteni :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!