2013. július 3., szerda

Júniusi kedvenceim



Júniusi kedvenceimet most a blogról válogattan össze,tehát azok közül amiket júniusban használtam.
Nem volt nehéz válogatni :D
Viszont mégis akadályba ütköztem mert mostanában időhiűnyom van rendesen.
Június az egyik kedvenc hónapom,nem tudom miért,mindig is szerettem.Olyan jól hangzik,hogy JÚNIUS.

Az első nagy kedvencem az akrilfesték lett.
Imádom ez a kollekció sokkal jobb mint akármelyik másik márka.

Itt olvashattatok róla



Essence Floral grunge is belopta magát a szivembe,nagyon aranyos kis kollekció jó kis szinekkel.
Ebből nem tudtam sok szint megvenni mert berobbant egyszerre két kollekció és hirtelen el is tűntek.

A fehér lakkról itt irtam.


Pueen love elements nyomdapaletták nagyon nagy kedvenceim,nem is értem eddig miért a Konad-ot majmoltam .Ok semmi bajom a Konaddal viszont ez a kollekció fenomenális nagyon szuperek a minták és a tervezése is tökéletes.
Itt irtam róla



és utolsó kedvencem a Loeral lakk lett amit nagyon jó áron vettem meg,és olyan szép kis szine van.
Erről itt irtam nektek
Szerintem veszek még másik Loreal lakkot igazán jól teljesitett.



Most ennyi lenne sajnos nem sok időm van mostanában úgy semmire sem,mert a párom anyukájára kell felügyelnem.Egy hónapja lassan hogy elesett és 87évesen muszáj,hogy mellette legyen valaki.Ez a valaki én vagyok,szinte mi vagyunk a legtöbbet vele.Igy sajnos nem sok időm jut a blogra és arra sem,hogy mostanában lakkozzakk ezerrel.
De remélem a héten már jobb lesz a helyzet,leszedik a kötést a kezéről és mint a régi kerékvágásban halad a maga útján.



nektek mi volt a kedvencetek ebben a hónapban?

1 megjegyzés :

  1. A Puuen lemezeidre nagyon féltékeny vagyok!;)Szuperek! :x
    A L'oreal lakk is csodás nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!