2013. július 12., péntek

Kaviár körmök



Nekem a kaviár körmök nagyon bejönnek.
Minden szin tetszik.Viszont amit rendeltem sajnos hát nem is tudom-elég silány.
Bornprettystore oldalról rendeltem mivel a Catrice-ról lemaradtam,viszont ezzel nem vagyok megelégedve.Mert szerintem nagyon kevés van benne.Sajnos alig van a tartóban,5 körmömre nem is volt elég egy szin :(

Ok,hogy szuper gyűrűsujjra de mondjuk én 10 körömre kartam volna fel....hát nem jött össze :)

Innen megrendelhető: kaviár







nektek tetszenek a kaviár körmök?

5 megjegyzés :

  1. hmm. még sosem volt kaviáros körmöm. ideje lenne már kipróbálnom. :DD

    VálaszTörlés
  2. Egyszer volt kaviáros körmöm, de én csak a gyűrűs ujjamra tettszem, azon az egyen is eléggé fura érzés volt. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós, mondjuk nekem jobban tetszik ha csak az egyik,mondjuk a gyűrűsujj van így díszítve. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem tetszenek a kaviár körmök,de tényleg kevés van bennük...én csak a flormar-t próbáltam,szerintem jobb ha géllakkal próbálod ki,mert a normál körömlakkból hamar kipotyog... :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a tippet. Erősen gondolkozok a gel lakkon.szoval valamikor sort is kerítek majd rá.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!