2013. július 29., hétfő

Skull nyomdás manikűr


Kifejezetten nem szeretem a francia manikűrös paletta mintákat.Mivel kollekciókat egyben szoktam venni,elkerülhetetlen,hogy ne legyenek benne ilyen minták,amiket érkezéskor a sarokba rakok.
Első kisérletem volt ez a manikűr,de elvéreztem mert nem jól választottam ki a nyomdázós lakkot.
A történetem annyi,utánanéztem ha nem is francia körmöt akarok nyomdázni,akkor hogy lehetne másképpen felvinni a mintát?
Francia manikűr maga tetszik,viszont a nyomdázása nehézkes,hosszú körömre szerintem lehetetlen.

A mintát ferdén nyomdáztam a körmömre,nekem tetszik,viszont ehhez a manikűrhöz a teljesen fekete vagy akármilyen szinű nyomdázós lakk-nem csillogós- a jó,mert az ilyen glitteres amit próbáltam,javitáskor elvérzik :D
A Konad princess lakkját használtam szép kis glitteres fekete,pár képen látszik,hgy javitottam vele és sötétebb mint amikor csak nyomdáztam vele.
A minta nagyon tetszik nekem,szerintem érdemes igy használni a francia nyomdasablonokat.

Alaplakknak Nicole by opi Get over it duochrome lakkot használtam,nagyon szép ez a lakk:)









szeretitek az ilyen manikat?
szoktatok csinálni francia manikűrt?
( ne felejtsetek el szavazni a játékra :)...)

7 megjegyzés :

  1. húú azzal a masnis mintával is szeretnék látni manit. :P :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű, nagyon tetszik, és illik a lakk a mintához :)

    VálaszTörlés
  3. uh imádom ezt a mintát!!!! meg az összeset a nyomdán :P nagyon szép lett, ügyes vagy :)
    Léna

    VálaszTörlés
  4. uh ez a minta nagyon nagyon jó! imádom ezt a koponyás témát, és nagyon szépen megcsináltad ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a variáció,hogy ferdén vitted fel a mintát!
    Tök szuper lett!:D

    VálaszTörlés
  6. Milyen szuper lett! :) Nagyon szép a lakk és a minta is, szép kombináció.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!