2013. július 27., szombat

Szegecses körmök


A szegecses körmökkel hadilábon álltam mivel nem tudtam sohasem eldönteni,tetszik vagy sem.
Ez a manikűr nekem tetszeik,a csillagok miatt talán,viszont a szegecseket még mindig nem kedvelem.
Felhelyezése nagyon egyszerű,leszedése méginkább,de van benne valami ami nem tetszik.
Talán a fémes jellege,vagy az,hogy kemény és nem alakitható a köröm formájához.

Alaplakknak itt egy pink lakkot használtam a Mac Sanit germain és cheeky csillagok.













nektek tetszenek a szegecses körmök?
próbáltátok már?


10 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a Mac lakk, olyan szép rózsaszín *.*
    A szegecseket még nem próbáltam, de nekem is ugyanaz a problémám velük, mint neked. Az, hogy nem lehet a körömre simítani, mint a körömmatricákat, de a látvány itt is magáért beszél, úgy hogy megérte. Nagyon szép a végeredmény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:)
      kiváncsi leszek a többi szegecsre,de szerintem mind egyforma :D

      Törlés
    2. örülök,hogy tetszik:)
      én a matricákat illetve kézi festést nyomdázást kedvelem :)
      de mindent ki kell egyszer próbálni:D

      Törlés
  2. Nagyon szép :) Én még nem próbáltam a szegecses manit, pedig nagyon szeretném, csak sajnos még sehol se láttam kis szegecseket :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:)
      szerintem ebayröl tudsz rendelni vagy bornpretty-ről. :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik!
    Én is nemrég vettem szegecseket a BornPrettytől és készülök valami
    manit kreálni velük.:)

    VálaszTörlés
  4. Mennyire jók ezek a szegecsek :]

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik :)) nemrég rendeltem szegecseket, alig várom, hogy végre megérkezzenek!! :D

    VálaszTörlés
  6. eszméletlen jól mutatnak ezek a csillagok...annyira tetszik a szegecses köröm, kacérkodom vele egy ideje e-bayen, ideje lesz belevágni ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!