2013. augusztus 14., szerda

Bundle monster Holiday collection és Moyou paletták



Ivett segitsége nélkül ma ez a bejegyzés nem jöhetett volna létre.Nagyon szépen köszönöm a segitséged újra és újra :)


Mivel ismét és még mindig nyomdás lázban égek,szerintem ez a tűz nem hagy alább,kinéztem ezt a szuper kollekciót pár hónappal ezelőtt.Mivel sajnos rá kellett jöjjek a Hawaii cég ide nem szállit,igy könnyes szemekkel de lemondtam róla.Türelmetlen vagyok,nem vártam meg,hogy felkerül Amazon-ra ... és...

egy szikra kipattant a fejemben,hogy megkérem Ivetett,hogy rendeljük meg hozzá,és Ő lesz kedves és majd elpostázza nekem ide.Szerencsére igent mondott Ivett :)
Megrendeltem a palettákat,szerintem igen gyors volt a posta és ha jól számoltam,3 hét alatt már Németországban volt a csomag.Az én szuper csomagomat tegnap kaptam meg.:)

Szóval a Holiday collection mindenféle ünnepek mintáját tartalmazó készlet,25 db paletta és megannyi minta.
Vannak kedvencek és kevésbé tetszetősek.De ez minden csomagban előfordul.
De biztos kitudom majd használni különböző ünnepekkor,illtve egyéb minták készitésekor.
Bevallom nem kedvelem a kategórizált mintákat,mármint ez a kollekció csak az ünnepekre koncetrál,de valahol mégis jó,például kiviháskor nagyon is előnyös lehet egy ilyen készlet.
Mini papir tartóban érkeztek a paletták,amit én egy mozdulattal széttéptem,amúgy sem volt már jó állapotban.




és a paletták:




























Következő lakkot egy csere alkalmával néztem ki,az utolsót vettem meg nekem Ivett.Nála láttam Manhattan lakkokat amik nagyon tetszettek,de sajnos nálunk nem elérhetőek.
Én a fekete verziót választottam amit hamarosan kipróbálok majd:)
Super nails kollekció Superb sparkle nevet kapta,swatchokon nagyon szép ez a lakk.





Mellékelt parfüm-minta :)




 És a meglepim: ez a csodás pirositó:)
Mivel Ivettnél is volt blogsale ezt kinéztem nála,de aztán átléptünk az ügyön.Nagyon aranyos Ivett,hogy nem felejtette el,hogy tetszett nekem,és elküldte ajándékba:)
Mindenképpen szerettem volna pirositót venni,igy különösen örülök!




Moyou oldalt nem is olyan régen fedeztem fel,ismét egy nyomdázós oldal szép palettákkal teli.
Giga késéssel küldték el a palettákat,ezért cserébe kaptam pár ajándékot.Sok sok levelezés után,végre elküldték a csomagomat,igy egy még valahol az éterben van.

Pro plate 10 egy retrós paletta,bevallom a Mickey és a Monroe minta miatt vettem meg. :D






Salior collection 4 -es ilyen tengeres hullámos paletta a minták nagyon szuperek,a hullámok és a kagylók nagyon bejönnek.




Pro collection 4-es szinte teljesen rám szabott paletta,itt tényleg van minden.Irás bagoly cupcake rózsa ez az egyik kedvencem.




Suki collection 2 volt az első amit megvettem,vagyis a virtuális kosoaramba tettem.A japán mint nagy kedvencem!!Főleg a sárkányos minta..Hát nem csodás?




Kitty collection 11 alap kedvenc.




Kitty collection 2 na ez az a paletta amit benéztem.Sajnos ez a paletta blogsalera kerül,ugyanis az 1-es helyett a 2-est vettem meg.Ki sem bontottam!!



 A késésért az ajándék

Diszitő kövek:








Barry m lakkot nyomdázáshoz vettem,olvastam ez a lakk tökéletes erre.
Mivel arany lakkokat nem használok mert abszolut nem tartom szépnek a körmökön,igy ezt csak és kizárólag nyomdázáshoz fogom használni:)
320-as foil effect.







tetszik nektek innen valami?

7 megjegyzés :

  1. mindegyik paletta csodás, talán a Holiday az első olyan paletta, amiből MINDEN tetszik! :) Mennyibe került? :)

    VálaszTörlés
  2. A manhattan lakk valami csodálatos ;) A körömnyomdázás engem nem hoz lázba, viszont a retrós pro 10 plate palettákat elfogadnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig olyan jó nyomdázni.most valamiért nagyon rákaptam,öszintén szivesebben költök palettákra mint lakkokra,amiket mondjuk csak párszor használok és a polcon végzik majd.

      Törlés
  3. Jajj mennyi jóság már megint :3
    Azok a halloweenes meg lóherés minták nagyon tutik :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is a halloween-es a kedvencem :D valami koponyás tetkós paletta kéne de nem találok sehol. igaz tetkóst vettem már,de valami komolyabbat keresek.ilyen old school

      Törlés
  4. istenem azok a paletták. <3 *-*
    ha esetleg netalántán véletlenül megválnál tőlük, én szívesen befogadom őket. :DDD

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!