2013. augusztus 23., péntek

Dance legend 176 thermo


Dance legend egy különleges orosz lakk,engem a szinválaszték fogott meg leginkább.Egy francia oldalról rendeltem közel egy hónapja,ma érkeztek meg a lakkok.A kinálat nagyon sovány e márka tekintetében,sajnos az eredeti oldal külföldre nem szállit-bevallom talán jobb is a vám miatt.
Gyér kinálatból-ami a Dance legend-re vonatkozik- 3 lakkot vettem,az egyik ez a thermo szinváltós lakk.
Komolyan nem igazán szoktam hanyadtvágni magam egy lakktól sem,engem nagyon nehéz "megvenni" ha lakkokról van szó. Szivesen veszem az újdonságokat,más márkákat, viszont nagyon finnyás vagyok.Nagyon kevés lakk szin nőtt a szivemhez,és óckodva rendeltem meg ezt is.
Visszatérve erre a lakkra,ez a márka meggyőzött engem.Valami fenomenális!
2 réteg 3perc alatt megszáradt,az ecsete szuper közepesen széles és lapos,fedése egy rétegben is lenyűgöző.
Mivel thermo lakkról irok,hidegre és melegre változik a szine.
Felkenve látszik,hogy a körömvégeken sötétebb maradt a lakk.




melegviz után

még vizesen

félig megszáradt




Hidegvizzel is próbálkotam:






És jeges vizes tállal is :




Nyomdázva:














Imádom ezt a lakkot,Biztos,hogy rendelek más szinekben is :)


Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Dance Legnd 176 thermo
Nailz craze Nc 02 paletta
Essence Sealing top coat
Kék Konad lakk


szeretitek a thermo lakkokat?

13 megjegyzés :

  1. Szia! Nagyon szép ez a lakk, nekem még egy színváltós lakkom sincs, de szeretnék egyet majd. Lenne viszont egy kérdésem, ez a márka honlapja? http://www.dance-legend.com/en/delivery-and-payment Mert itt az áll, hogy 10 dolláros pk mellett mindenhova küldenek. Ebay-en is fent van pár lakk ugyan ennyi postával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.jéééé tényleg nem is figyeltem :D de milyen jó,hogy irtad.Ebay-en kevés a választék,legalábbis én kevés lakkot találtam.

      Törlés
    2. Szerintem is nagyon kevés van fent, de ez a 10 dollár annyi, mintha Amerikából jönne, jó drága. Meg őszintén szólva, félek is Oroszból rendelni, szerintem tuti elvesznének :(

      Törlés
  2. ez az oldal amit küldtél is oroszból küldi a lakkokat.
    Nekem a vámmal van gondom,hisz Oroszország is eu-n kivüli ország,tuti átvizsgálják és több lakk vámköteles.Ami még a Dance Legendből tetszik egy franken készlet valami hihetetlen szuper viszont csak náluk elérhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad vaní a 27% áfa is rosszul hangzik pluszban.

      Törlés
  3. igy árban már úgy jön ki,hogy a francia oldalról kicsit drágábban megrendeled és tuti megkapod.A posta nyomonkövethető volt és biztositott.

    VálaszTörlés
  4. wow:O elakadt a szavam:O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép!!!
    Jó sok képet hoztál és nagyon jól látszik,hogy változik a színe a lakknak.
    Nagyon bejön,gyönyörű.:D
    Nyomdával is szuperül mutat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma egész nap ezzel szórakoztam. :D muszáj volt sok képet készitenem :D

      Törlés
  6. Ezek a színváltós lakkok annyira jók! És még nyomdáztál is rá... És mind a két színhez passzol a nyomdázott szín is. Kész vagyok. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon bejönnek ezek a színváltós lakkok, szerintem nagyon mókás :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!