2013. augusztus 2., péntek

Pénteki lila manikűröm


Valamelyik nap eszembe jutott ez a lakk.Nem tudom miért,csak úgy erre gondoltam.Ezt a kollekciót kicsit elhanyagoltam,pedig mennyire jó is.
Maybe im amazed csodás lila,ami passzol a mai napomhoz.Mostanában egyre jobban kedvelem a lila lakkokat,valamiért vonza a szemem,és ha látok is egyet tuti megveszem.
Ezt a lakkot nem most vásároltam,viszont keveset használtam.
Igaz lila tetszik a sötét tónusa és az,hogy hamar megszárad.
Viszont nyomdázni is akartam rá,mostanában komoly nyomdázós kedvem van,lakkok helyett csak palettákat vásárolok.Nekem nyomdapaettastop kéne nem is lakk :D
Őszintén megvallom,mostanában nem vettem komolyabb lakk mennyiséget,valahogy nem is szándékozok,álomlakkom megtaláltam hétfőn de erről hamarosan posztolok majd.
A nyomdázáshoz is lila lakkot használtam ami Konad és Pueen nyomdapalettát.
Nekem ez a párducos minta nagyon tetszik,de valahogy nem kedvelem a sima fekete mintákat.Erre a lakkra a lila jobban passzolt.











kedvelitek a lila lakkokat?
és az ilyen mintákat?

10 megjegyzés :

  1. Nekem a lila lakkok a kedvenceim, sötétebb-világosabb, mindegyik jöhet :D Ennek a lakknak is nagyon szép színe van, a minta pedig külön jól néz ki rajta! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaj, mamíííííííííí, de jól néz ki!!!!! (bocsi, túlkaptam, de nagggyon tetszik :D)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép így együtt a két lila szín!
    Jó a párduc minta nagyon. :D

    VálaszTörlés
  4. A lila lakkoktól valahogy kiráz a hideg. Talán azért,amit a lila jelképez. Narancsosban viszont nagyon tetszene a nyomda :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, jól mutat ez a két szín együtt, és a minta is szuper! :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom a lila lakkokat, gyönyörű ez a szín és nagyon tetszik a minta is! :)

    VálaszTörlés
  7. Hú de jó ez a párducos nyomda :]

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szupi lett! Imádom a lilát. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!