2013. augusztus 20., kedd

Manhattan Suberb sparkle



Mai nap egy szép igazán sötét mégis elegáns lakkról irok nektek.
Világ életemben a Manhattan volt a kedvenc márkám,sulis koromban imádtam a legjobban.Aztán valahogy idővel kikerült a látószögemből.
Itt ez a márka nem kapható,otthon már nagyon ritkán nézem a pultokon,legalábbis a lakkokat nem nagyon szoktam figyelni.Viszont amikot Ivettnél láttam más szinben nagyon megtetszett a nyuszis logó,illtve más blogokon láttam a swatchokat és ezt a szint választottam magamnak.
Imádom a fekete lakkokat,általában a sötét árnyalat felé húz a szivem,akkor is ha már 40 db van belőle.






Különlegessége,hogy fekete szint megspékelték lila kis csillámokkal,ettől még szebb lett ez a lakk.
Felkenve félmattra szárad,elég gyorsan,az ecsete közepesen széles,jól lehet lakkozni vele.
Fedőlakk nélkül:



 Fedőlakkal:








Alaplakknak Orly Bondert használtam,fedőlakknak pedig Opi Ds szeriás fedőlakkot.


ti szeretitek ezt a márkát?

11 megjegyzés :

  1. Én nagyon szeretem a manhattan lakkokat, szuper a fedésük és tartósak is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sajnálom,hogy nálunk nincs ez a márka.mindig hőzöngök :D hogy Rossmann,Dm,Müller, ezek innen hiányoznak.nem fogom fel,itt olaszban miért nincsenek ?.........

      Törlés
  2. Nagyon különleges az a lakk,hogy fekete alapon vannak benne a csillámok.
    Én is szeretem a manhattan lakkokat.:)
    Jó minőségűek és az áruk is megfizethető.
    Csak én látom rosszul,vagy a fotókon pinkes inkább a csillám,mert én nem lilának látom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lilás. sajnos nem volt lehetőségem napfényben fotózni :(

      Törlés
  3. Sajnos csalódtam a Manhattan lakkokba, amiket eddig vettem, mind beszáradtak :( De ennek tetszik a színe, tényleg különleges. Van valami hasonlója az OPI-nak is ,ugye?

    VálaszTörlés
  4. Érdekes párosítás a fekete és ezek a szép csillámok és: IMÁDOM! a macskádat is ahogy hegyezi a körmét ;) :)
    Egy kékeszöld Manhattan lakkom van: MH Lotus Effect 78S. Semmi más bajom nincs vele csak az, hogy alaplakkon keresztül is befogja a körmömet :/ De lehet, hogy a többi szín nem csinálja ezt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áá sajnálom. :(
      régebben nekem is volt Manhattan ami megfogta a körmöm,az kék volt.
      most a pupa alaplakk kezdte ki :D fél napig súroltam őket :D

      Törlés
  5. Hűűűű ez annyira gyönyörű! *-*

    VálaszTörlés
  6. kár, hogy nem érvényesülnek benne annyira a csillámok, pedig nagyon szép. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!