2013. augusztus 24., szombat

Opi-Alpine snow és Dance Legend-Banana party


Opi Alpine snow mint a nevében is benne van az alpesi havat idézi.A tökéletes fehér szerintem,van matt illetve ez a fényesebb verziója-amit Erikával kitárgyaltunk :)
Mindenképpen szerettem volna venni egy nagyon szép fehér lakkot amire lehet nyomdázni illetve manikűrnél fel lehet használni.Bevallom a Nyc nálam elvérzett a lakk száradási ideje elég jó de ahhoz mégsem,hogy nyomdázzak vagy más lakkal lakkozzak rá.

Mivel nálam az Opi a csúúúúúcs márka igy megvettem ezt,és nagyon jól tettem.
2 réteg 3 perc alatt nyomdázható felszinné szárad,tényleg nagyon szép ez a szin.
Sokaknak ez már a "hibajavitó fehér" engem ez abszolut nem zavar.Sőt....





És itt jött a képbe a Dance Legend neon lakkja.
Mivel alapból neon lakk alá kell fehér lakk,kiváncsi voltam Opival,hogy működik.



822-es neonic kollekció szép sárga lakkja ez,Banana party nevet kapta :)
Már üvegben is nagyon viritós nekem nagyon tetszik!!!
Egy régetet használtam a fehér Opi-ra.Ez a lakk is nagyon hamar megszáradt.
Jelen esetben nem használtam fedőlakkot,csak a nyomdás próbálkozás után:)








És a nyomdázás.Szerintem másik fekete nyomdás lakkot kell vennem,valamiért ez már nem úgy szárad mint ahogy kéne.
Nyomdázás után 10 percel vittem fel rá a top coat-ot és elkente a nyomdázott felületet :(







Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Opi-Alpine snow
Dance legend 822 Banana party
Konad kék illetve fekete nyomdázós lakkja
Nailz craze 06 és 02 paletta
Essence sealing top coat




nektek tetszenek a neon lakkok?

15 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. szerintem is.előtte adenem volt de ez. komolyan világit

      Törlés
  2. Nagyon gyönyörűek a lakkok, rég óta szeretnék egy tökéletes fehéret és egy hasonló igazi neon sárgát is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fehéret szivből ajánlom tényleg megéri az árát.

      Törlés
  3. Ez a sárga üt! Nagyon jó színe van,pedig lebeszéltem magam,hogy nem kell nekem neon sárga,egész életemben két sárga lakkom volt,abból az egyik a Lovely Baltic sand féléje :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem kedvelem a sárga lakkokat. viszont neonban tetszik.érdekes nem?!

      Törlés
  4. Azta, ez a sárga neon nagyon tetszik :)) *.*

    VálaszTörlés
  5. Szerintem azért,mert a nevében is benne van,olyan fényes mint az"alpesi hó".:)
    A neon sárga meg gyönyörű neon szín!:)
    Pedig nem szeretem én sem a sárgát,de ez nagyon bejön!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a matt verziónak is ugyanez a neve,csak irják,hogy matt. most már ezt is tudjuk :)

      Törlés
    2. Mindig tanul valami az ember. ;)

      Törlés
  6. nagyon szép ez a fehér, és a DL lakk is!
    ebből a neon kollekcióból én is szerettem volna rendelni, mert nagyon szeretnék egy narancsos-pinkes neon lakkot, de annyi szép színük van (és minden swatch máshogy néz ki), hogy nem tudok dönteni :) no meg most jön az ősz, és sötétebb színeket fogok úgyis viselni, de majd jövőre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen a Dance Legend választéka végtelen.viszont rengeteg nem elérhető.Azt néztem az eredetei orosz oldalon vannak mini lakkok,franken készlet-ami marha jó!!!-,ami tetszik a francia oldalon nincs.
      ez a netes rendelés mindig zsákbamacsak mert tényleg,nálam is volt olyan szin,hogy élőben a swatch-hoz nem is hasonlitott:)

      Törlés
    2. az orosz bloggereknél rengeteg olyan DL kollekciót láttam, ami a DL angol oldalán nincs kint, oroszul meg már elfelejtettem, de annyit írtak ki az angol részre, hogy szeptemberben megújul a webshop és az összes kollekció elérhető lesz. 10 dollár a pk, de talán mondjuk 4 v. 5 lakk még nem akad fenn a vámon (magyarul nem lopja el valaki a postán-merthogy 200 dollárig v meddig - 43 ezer pontosan - nem vámköteles a neten vásárolt holmi)

      Törlés
    3. ez jó hirek.ezt az oldalt én is nézegettem :) nekem most a franken készletre fáj a fogam,szivesen kutyulnék magamnak valami szuper szint :D

      Törlés
  7. Elég ütős ez a neon sárga a fehér alapon. <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!