2013. augusztus 4., vasárnap

Opi-Black spotted és ...hogyan nyomdázzunk másképpen


Bátran irhatom,hogy ez álmaim lakkja.
Szerintem mindenkinek van álomlakkja amire vágyik vagy nagyon szeretné megvenni. Én megtaláltam végre az enyém,és annyira de annyira boldog vagyok,hogy még mindig nem hiszem el:)

A történetem annyi,hogy ez a lakk 2011-ben volt a Spiderman kollekció része volt,akkor nem igazán fogalkoztam a lakkokkal igy nem figyeltem fel rá.
Viszont idén pár blogon láttam akkor nézegettem,hogy mennyire jó ez milyen szép a minta ami felkenés után "keletkezik" majd kiderült ez a lakk már olyan szinten nem kapható,hogy ebayen is horror áron árulják.Már a listámon volt,hogy KELL de sajnálok kiadni érte 30 dollárt,igy csak álom maradt nekem.
Ezt a szépség csak itt Olaszban és Franciaországban lehetett megvenni,ha jól emlékszem más országokban másmilyen fedőlakkok voltak kaphatók.
Idén 3 sephorában megkérdezgettem van-e ilyen lakk készleten,sajnos sehol sem jártam sikerrel,akkor lemondtam róla teljesen.Olyan szinten,hogy a keresése mára már ki is ment a fejemből.

Szóval a hétfőn Milanóban jártam,mivel a Sephora-t mostanában elkerülöm :) valamiért mégis bementem és milyen jól tettem.
Szép pult várt,leárazott termékekkel,igazából lakkokat nem találtam ott csak sminkes termékeket.Aztán felfedeztem egy másik pultot ahol csak lakkok voltak.Akkor nézegettem az Opikat,még mondtam is magamban,hogy black spotted ááá repedezős lakk nekem nem kell,le sem esett,hogy ez az a lakk amit szeretnék nagyon.A pultról egy kék lakkot vettem le,6 euro volt,ami nekem nagyon megéri,utána a sima pulton nézegettem a fehér opikat,viszont 14 eurot most nem szeretnék kiadni egy opiért.Ezen a pulton láttam,hogy teljesen más a repedezős lakk,és akkor halk kattanás hallatszódott a fejemben,egy tantusz gurult a földön és felvillant a lámpa:a black spotted az álomlakkon ottttt a másik pulton!!!!!Komolyan futottam vissza érte.
Nem tudom,honnan került elő ez a lakk,valami mély fiókból a Sephoraban nem tudom,kb 5 db volt kitéve 6 euros db áron!!!!!! Éredekes is mert itt is kérdeztem felőle,nem tudtak semmit róla.
Egész nap örültem magamnak,hogy ilyen nincs nem hiszem el :D
Egy bejegyzésben már próbálkoztam ezzel a hatással,nekem nagyon tetszik szerintem mostanában mindenhova ezt kenem majd.Következőre holo lakkra akarom kipróbálni.

Most viszont egy szinátmenetesre kentem fel,pink sárga és zöld neon lakkokra.
Azt észrevettem ami a gyűrűsujjamon látszik,hogy nagyon de nagyon kevés kell a spotted lakkból,ha kicsit sokat viszek fel,nem működik a varázslat.










Felhasznált lakkok:
Maybelline neon lakkok,és Sinful Color pink





Nyomdázni nagyon szeretek mindig nyitott vagyok új dolgok felé.
Egyik kedvenc külföldi blogomon irtak erröl,hogyan is lehet kicsit másképpen nyomdázni.

Elsőnek felvisszük a mintát a gumira és hagyjuk teljesen megszáradni.


Amikor megszáradt itt jelen esetben a sziveket festettem ki.Én akrilfestéket használtam,de lehet sima lakkot vagy nyomdázos lakkot is használni.



Ezt is hagynunk kell,hogy teljesen megszáradjon.

Miután megszáradt átlátszó fedőlakkal fixáljuk a mintát.
Itt is várnunk kell,mondjuk fél órát biztos,hogy a minta lehuzható legyen.

Miután lehúztam....


...teljesen lejött a minta a gumiról.
Ekkor felhelyezem óvatosan a körömre és készen is vagyunk:)
Ezt is lehet átlátszó mintával fixálni hogy tuti fentmaradjon a körmön:)








tetszik nektek a spotted lakk?
és nyomdáztatok már igy?
Kellemes vasárnapot :)


10 megjegyzés :

  1. Nagyon szupi ez a lakk,elhiszem,hogy régóta szeretnéd! :D
    Jól néz ki alatta a több szín.
    A nyomdás technikát én is ki fogom próbálni.:)

    VálaszTörlés
  2. de jó ez a nyomdás technika :D tuti ki fogom én is próbálni :D a lakk meg jól néz ki, érdekes az biztos :D

    VálaszTörlés
  3. Ez a nyomdás ötlet nagyon jó, tuti kipróbálom. Viszont a spottedre van egy tök jó tutorial, amivel bármilyen lakkot spotted-é tudsz varázsolni(most nekem is ilyen van a körmömön már 2 napja, hasonló átmenettel mint neked :D

    http://chelseasgetnailed.com/watercolor-spotted-nails/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ilyesmivel próbálkoztam én is ezelőtt:-D

      Törlés
  4. nagyon király ez a fedőlakk :)) és ez a nyomdázási technika egyszerűbbnek tűnik, tuti kipróbálom! :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon király ez a fedőlakk :)) és ez a nyomdázási módszer sokkal egyszerűbbnek tűnik, tuti kipróbálom majd! :)

    VálaszTörlés
  6. k.. jó ez a spotted lak,nekem is nekem is!:)))

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon jó ez a fedőlakk, örülök hogy sikerült megvenned ilyen jó áron! :)
    Erről a nyomdázási technikáról még nem hallottam, de nagyon jónak tűnik, kipróbálom én is hamarosan! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó ez a fedőlakk, a nyomdázós technikát pedig tuti ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
  9. Tök jó ez az OPI, viszont ez a nyomdás ötlet... Eszem megáll! K***a jó lett! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!