2013. augusztus 31., szombat

Opi-Danke-shiny red és akril virágok


Sohasem voltam az a piros lakkos,ez a szin valahogy sohasem állt hozzám közel.
Amióta blogom van olyan szinten változott az izlésem,hogy néha magam is meglepődök.
Ezt a lakkot 2 éve akkor sem vettem volna meg,ha 1 ft-ért adták volna,viszont mai fejemmel amikor megláttam a swatchokat azt mondtam,hogy ez nekem KELL.
Talán a Minnie kollekciós lakkok után kezdtem megszeretni a piros a szint,sajnos a pirosnak van olyan árnyalata ami a mai napig nem tetszik-rajtam.
Ez a szépség a Germany kollekció egyik darabja,a szine mesés.Egy rétegben tökéletesen fed,csak úgy szikrázik a napfényben.



Danke-shiny red mikrogriltteres piros,nem az a vad tónusú,szép kellemes piros árnyalat amit Karácsonykor szivesen viselek majd.







Aztán előkaptam az akril készletem és pingáltam a megszáradt körmökre pár virágot.
Legalábbis virág akart lenni :D
Lila és fehér kombót használtam majd közepére a szirmoknak húztam pár pirosas vonalat amit teljesen beleolvadt a lakk szinébe,pontokat sem kiméltem a manikűrről.











Nekem nagyon tetszik ez a manikűr imádom a ennek a lakknak a szinét szerintem nagyot dobott az egészen az akril minta.


Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Akril festék:lila piros és fehér -nail art kit
Crystal nails Barbara one move ecsetek
Pupa top coat
Cheeky pontozó


szeretitek  a piros lakkokat?

13 megjegyzés :

  1. Ez az árnyalat nekem is tetszik. :) Szerinted lehetne ezzel a lakkal nyomdázni? Csak mert írtad, hogy egy rétegben is jól fed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom.ha gondolod a Te kedvedért kipróbálom :)

      Törlés
    2. ne haragudj véletleül kitöröltem a kommented. :(
      szivesen kipróbálom a lakkot,most már kiváncsi vagyok én is,hogy lehet-e vele nyomdázni:)

      Törlés
  2. Semmi baj :) nagyon köszönöm, ha kipróbálod. Ha működik nyomdázó lakként is, akkor megrendelem...vagy, ha feldobnád blogsale-ra, megvenném :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van tényleg ennek a piros Opi lakknak.:)
    A virágok meg nagyon jól sikerültek!
    Nagyon ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép, bár én sem vagyok pirosas :) de ez az akrill minta... ááá gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek a virágjaid, én meg sem merem próbálni az ilyen szintű szabadkezű festést, és irigylek mindenkit, aki ilyen szépségeket képes elkövetni a körmére :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.:)
      én még nagyon amatőr vagyok.....

      Törlés
  6. Na ez nagyon tetszetős, Klaus szín :P

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, nekem ősszel nagyon bejönnek az ilyen szinek :) A virágos minta pedig gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon arik lettek a virágok! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!