2013. augusztus 9., péntek

Opi-Deutsch you want me baby?


Ilyen szinű lakkom még nem volt,viszont nem volt sohasem vágyálmom.Ez a lakkot a Sephora oldaláról rendeltem 6 euroért,2 másik társával illtve még plusz 3-at.Ezekről majd később irok.

Deutsch you want me baby? e Germany kollekció egyik narancsos lakkja,szinte vibrál a szine napfényben.Meglepő módon két rétegben nagyon jól fed,nem vittem fel harmadik réteget mert nem láttam szükségesnek.






Az egyik külföldi blogon láttam egy szuper mintát amit kiszerettem volna már próbálni.Ott szinátmenetes volt a szivecske,viszont most ezzel nem szerettem volna foglalkozni,igy egy könnyebb megoldást választottam.
Mivel szeretek celluxal -is- dolgozni ez a minta most igy készült.
Celluxból szivet vágtam ki felragasztottam a körmömre majd Essence repedezős lakkot használtam.
Nekem ez a minta nagyon tetszik egyszerű az elkészitése.








Kedvelitek az ilyen árnyalatú lakkokat?

7 megjegyzés :

  1. Nekem ezek az árnyalatok nem igazán tetszenek. Viszont a mintával szép :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó színe van nekem nagyon tetszik és a mintával is jól mutat :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színe van.
    Nekem tetszik,hogy van egy kis narancsos csillogása a lakknak.
    A minta pedig nagyon ötletes! :D

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű nagyon, és a minta is ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez eléggé őszi lakk, de annak nagyon tetszetős :]

    VálaszTörlés
  6. Nem igazán az én árnyalatom, de azok a szivecskék nagyon cukik! :D

    VálaszTörlés
  7. ilyen repedezős szívecskét én is csináltam már. annyira jó. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!