2013. augusztus 10., szombat

The shopping tag

Igaz mi nők mennyire szeretünk vásárolgatni?
Én kevésbé vagyok shopping mániás ezért is töltöttem ki ez a tag-ot.



1. Van olyan sminkmárka, amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben?

Van de igy márkát nem tudok hirtelen irni.Sulis koromban mindenféle érdekes márkát megvettem csak azért mert olcsó volt.Ma már ilyeneket nem kennék magamra.

2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt "márkás" táskát hihetetlenül jó áron, akkor megveszed?


Van fake táskám de ajándékba kaptam.Nem hiszem,hogy vennék hamis cuccost,elvből sem. 


3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak?


Általában ezeket ajándékozok másoknak.Imádok parfümöket venni,legfőképpen ajándékba.Mindig van új ami tetszik.


4. Van olyan holmi amit  betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy kitudod e használni?


Sajnos van :D Mindig mást kezdek betegesen gyűjteni,ez szerintem a lakkmániából fakad.


5. Inkább tervezgetős vagy spontán vásárlónak tartod magad?


Azért jó ez a kérdés mert valamelyik nap ezen gondolkoztam.Most már próbálok tervezős vásárló lenni,de nagyon nehéz megfelelni ennek,néha veszek csak úgy valamit mert ilyen a kedvem:D


6. Vettél valaha drágább dolgot, amit utólag nagyon megbántál?


Aha vettem.Sajnos.Az ilyeneken próbálok általában túladni.


7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy shopping után?


Nem.Mostanában igen legalábbis az utóbbi két hétben megfogadtam nem veszek új lakkokat de elvéreztem.Túlélem mert már túltettem magam rajta :D Viszont komolyan mostanában nem veszek semmmmiiitttt!!!!


8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az amit éppen próbálsz?



Nem annak ellenére,hogy általában itt kommentálják mások amiket egy ember felpróbál :D érdekesek az olaszok :D



9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt hihetetlenül szép cipővel a lábán, lemered szólítani megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét?


Volt már ilyen de nem csak cipő miatt mondjuk táska parfüm vagy kiegészitő.




10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad, amire vártál?


Igen.mindenképpen vissza kell vinni



11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget?


Sajnos volt ilyenre otthon példa.Nagyon szomorú komolyan,hogy vannak olyan eladók a nevében is benne van hogy szeretne eladni valamit,akiktől az életben nem vennék semmit.Sajnos ez a neten is előfordul :(


12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást? 


Nem.Mostanában nem akarok költeni semmi ilyesmire.Volt egy CK nadrág ami tetszett de nem kaptam már amikor visszamentem.Mivel a telefonom is elromlott szeretnék venni egy újat de szerintem várhat.


13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben?  

Jaj persze.Volt egy ruha amit felpróbáltam és elszakadt amikor levetettem :D
Vagy cipőpróbánál kitört a sarka :D én ilyen kis béna vagyok ám :D



14. Hol vásárolsz a leggyakrabban?


Outletben,itt szuperek.Olcsók a márkás eredeti ruhák cipők táskák.






2 megjegyzés :

  1. Jajj, az a cicás kép ott jobb oldalt! Nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a körömreszelős? :D
      imádom a cicákat kellett cukiság a blogra :) :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!