2013. szeptember 30., hétfő

Opi-My very first knockwurst


Ma egy nude lakkról irnék,nem kedveltem eddig a nude lakkokat,mert valahogy nem éreztem ezt az árnylatot magaménak,de ezzel az Opi lakkal megtört a jég.

My very first knockwurst a Germany kollekció nude lakkja,pofátlanúl jó ez a lakk.
Egy rétegben tökéletesen fed,gyorsan szárad.







Nyomdázáshoz a Nailz craze nc05 palettát használtam.








Imádom a cirkuszos mintákat,ez a paletta nagy telitalálat nekem.Szuperül lehet a mintákat variálni.


Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Pupa pink 220
Barry m 320 foil effect
Konad princess fekete
Konad top coat




szeretitek a nude lakkokat?

25 megjegyzés :

  1. Nagyon kellemes kis árnyalat :) Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, de ebben a kategóriában a Butterfly effect (vagy valami hasonló nevű) OPI lakk jobban tetszik - bár az lehet már inkább rózsaszín mint nude?
    Ez a körömnyomdalemez nagyon jópofa! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a butterfly moment a másik kedvencem.viszont az inkább gyöngyházas. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a szín, a végeredmény meg még jobb lett a díszítésekkel ^^

    VálaszTörlés
  4. áhh ez a mani oltári jó lett, a nude lakk pedig csodás. :)

    VálaszTörlés
  5. Remekül illik a bőrödhöz, most épp én is az OPI lakkok között keresgélek valami visszafogott, áttetszőbb darabért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a Germany kollekciót simán átugrottam amikor volt,most figyeltem fel rá,mert le voltak árazva. Ezt a lakkot teljes áron tuti nem vettem volna meg.

      Törlés
  6. nagyoooon szép, igazán tetszik, és jól áll! :)

    VálaszTörlés
  7. A tökéletes nude! Régóta keresem, azt hittem a Lovely egyik nude lakkjában megtaláltam de ez a lakk tökéletes. Bár lehet, hogy csak a Te bőrszíned mellett mutat ilyen jól. És a neve is vicces :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet nem tudom,én elég fehérbőrű vagyok. idén egy picit sem barnultam le :D

      Törlés
  8. Isteni az a nude lakk. Szerintem minden nő ilyet keres, többek között én is :D

    VálaszTörlés
  9. Szuper ez a cirkuszos paletta és a körmeiden is hihetetlen jól mutat a minta és alatta a színátmenet is....*ilyetakarokmoströgtön*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy tetszik :)
      a paletta az etsy oldalán beszerezhető :)

      Törlés
  10. Csodás ez a lakk, azonban továbbra sem szeretem a nude lakkokat, bizarr, mintha az ujjam meghosszabbítása lenne, halvány cappuccino árnyalatban pedig egészen beteg kinézetet eredményez :( Inkább jól összekenem a körömágyamat valami durván erős lilával vagy pirossal :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így voltam ezzel. szerintem nyomdázva vagy valami körömdíszítéssel kiküszöbölhető ez a probléma :D

      Törlés
  11. gyáááá, na ez most nagyon ott van!! :]

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű árnyalatú ez a nude O.P.I. !:) A cirkuszos minta,meg nagyon tetszik!
    A hüvelyk ujjadon a légtáncos csaj a kedvenc nálam! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!