2013. szeptember 9., hétfő

Opi-San Francisco mini swatch






Bevallom nem akartam egyben ledarálni a 4 lakkot,viszont úgy éreztem a megjelenő kollekcióhoz kis segitséget nyújtanék,főleg azoknak,akik kacérkodnak a gondolattal,hogy vásárolnak innen lakkokat.
Egyenlőre megelégszem a mini kollekcióval,viszont egy-két sand lakkot innen kipróbálnék-kezdem beadni a derekam a sand lakkok felé.


Azt sajnálom,hogy ebben a 4es fogatban most nem volt sand,ugyebár  a Minnie kollekciósban volt.
Viszont kárpótlásul kaptunk 4 csodás szint,egyik szebb mint a másik.


SOK kép következik :D :D



First date at the golden gate -egy pirosas bordós szin,krémes semmi mikorgiltter nincs benne.
Muir muir on the wall-duchorme egyik kedvencem lett!!!
In the cable car-pool lane-szilva szinű lakk,nagyon hajaz az Anti-belak lakkra.
Peace&love&opi-másik duchrome szerintem még szebb mint a Muir muir.




Doboza a megszokott formában kapható,3,75ml-t kapunk 4 szinben.

És lássuk a lakkokat:

First date at the golden gate

Piros krémes lakk,3 réteges sajnos.A szine nekem tetszik de nem őrülök meg érte.Felkenve a finishe nagyon szép csillogós.Gyorsan szárad.






Nyomdázva Moyou suki collection 02-es palettával.












Ehhez felhasznált lakkok:
Konad sárga pink és gyöngyhézas fehér lakk
Essence Hugs and kisses Hore than worsd fedőlakk.



Muir muir on the wall


Ezzel a duochrome lakkal sziven találtak,nagyon tetszik,ezt a lakkot megveszem nagyban is.
2rétegben fed,sötétbarnás árnyalat,igazi őszies szin.











Pillangós mintával viszont imádom.
Imádom a pillangókat erre a lakkra ezt gondoltam ki,segitségemre volt a Pueen nyomdapalettája,és Barry M Gold foil lakkja.











Ehhez felhasznált lakkok:

Barry M Gold foil
Pueen 39-es paletta mintája
Konad top coat

In the cable car-pool lane

Ezt a szint amikor megláttam egyből az Anti bleak jutott az eszembe,szerintem a két lakk nagyon hasolit egymásra.Viszont ez a szin egy tónussal sötétebb.
2 rétegben nagyon jól fed,hamar szárad finishe hihetetlenűl csillogós,alig lehet szépen lefényképezni.






anti-bleak a jobboldali lakk
 Erre ismét nyomdáztam,valamiért megszállt az ihlet ma reggel.








Ehhez felhasznált lakkok:

Konad pink és sötétrózsaszin lakk
Moyou Back to the 80s 02-es paletta
Cheeky strassz rózsaszin
Konad top coat

Peace&love&opi

Must have darab,ismét egy mesés duochrome.Ez még szebb mint az előző.
2 rétegben teljesen jól fed.
Szine mindenféle,pinkes lilás zöldes!
A lakk hátránya az lenne,hogy csikozódik,ha ügyesen bánunk az ecsettel ezt elkerlhetjük.





















 Felhasznált lakkok:
Pueen12-es paletta egyik mintája
Zöld lila Koand lakkok
Barna noname nyomdázós lakk
Konad top coat


Összességében ez a mini kollekció megéri az árát,ha szeretnétek megvenni ne habozzatok!



Neked melyik a kedvenc szined innen?



17 megjegyzés :

  1. Mindegyik szép, de nekem a legjobban az In the cable car-pool lane tetszik*.* A minták pedig nagyon szuperek az összesnél :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lakkok, a nyomdázások közül a suki paletta nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  3. A barnás duo az igazán szépséges, a többi nekem annyira nem extra:).

    VálaszTörlés
  4. annyira szépek ezek a minták rajtuk. *-*

    VálaszTörlés

  5. Nekem a Muir muir on the wall a kedvenc, nyomdázva még jobban tetszik. :) Aztán a piros is jó, meg a másik kettő is :) Nekem csak egy bajom volt ezzel a mini szettel, hogy kicsik az ecsetek. Én nagyon nehezen tudtam kifesteni a körmöm.
    Az árát valóban megéri, ha nem itthonról rendelik. Szinte vicc, hogy az ebay-n olcsóbban vettem meg, mint amilyen áron itthon árusítják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,minik nagyon az ecsetek,de annyire nem vészes.eleinte nekem is bajom volt velük,de hamar hozzá lehet szokni.
      otthon nem tudom mennyibe kerül egy mini szett?

      Törlés
    2. ez a mini szett 3800 Ft, plusz még a szállítási költség (1550 Ft), ha valaki csak neten tudná megvenni.

      Törlés
  6. Ó, egy mini kollekció, nyamm :))) Csodálatos színei vannak, nagyon tetszenek!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. a második az abszulut favorit. :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek, ez a pillangós nyomda meg... <3

    VálaszTörlés
  9. In the cable car-pool lane a kedvenc!
    Még mindig irigyellek, hogy ilyen gyönyörűen nyomdázol! :D

    VálaszTörlés
  10. na, a második duochrome must have darab lesz nálam!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!