2013. szeptember 10., kedd

Orly-Mani mini neon



Igy nyár végén mindenképpen szeretném bemutatni ezt a neon triot. :)
Nálunk még javában nyár van,aminek én nagyon örülök,simán hordom még ezeket a szineket.Most egy szinátmentes manit készitettem,amit feldobtam pár nyomdázott mintával.





A szinek nagyon szuperek nekem nem okoztak csalódást.



Skinny dip neon világos kék.


Glowstick volt az ami elsőre megfogott.Igazi neon sárga sokkal szebb mint a Dance legend neon lakkja.Csak úgy világit!!


Beach cruiser neon pink.Ez lehetne neonosabb is de nem rossz :)

Elsőnek felkentem az Opi Alpine snow lakkját,és erre késztettem el a következő szinátmenetet:





Előben a szinek sokkal intenzivebbek,sokkal neonosabbak.

Erre nyomdáztam az új Cheeky Jumbo plate-Viva mexico mintáival.
Ez a pletta nagyon tetszett,imádom az azték és a mexikói mintákat.A paletta nagyon szuper,a minták tökéletesen megmaradtak a gumin.












A gyűrűsujjamnál elkentem a mintát ami sokadig nyomdázás után erős hiba.Elég rutinosnak érzem magam,hogy már szépen nyomdázzak,viszont még néha becsúszik egy-két hiba.
A szinátmenet nagyon szép lett,az tetszik,főleg azért mert a kék-sárga párosból zöldet illetve a kék-pink párosból lilát lehetett kihozni.
Aki szereti a neon lakkokat-mint én- annak érdemes beszereznie ezeket a szineket.Vannak intenziv narancs szinek is az Orly kinálatában.


Felhasznált lakkok,kellékek:

Orly Bonder
Opi Alpine snow
Orly trio neon lakkok
Sminkszivacs
Fekete konad nyomdalakk
Cheeky Jumbo plate-Viva Mexico
Konad Top coat




szereted a neon lakkokat?
szeretsz nyomdázni?

16 megjegyzés :

  1. Fantasztikus lett.A gyűrűsujj a kedvencem még ha elkenődött is.
    Szeretem a neon mintákat és a nyomdázással is próbálkozom kisebb-nagyobb sikerekkel :)

    VálaszTörlés
  2. Ez kibaszott jó lett! <3 Oltári nagy LOVE! IMÁDOM!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi szépen:) örülök,hogy tetszik :):)

      Törlés
  3. Már magában is nagyon tetszett az átmenet, de ezzel a nyomdázással fenomenális!

    VálaszTörlés
  4. ez az átmenet nagyon jó!!! nekem a nyomda mintája nem nagyon jön be nem az én világom, de ettől függetlenül az is jó! (L) :)

    VálaszTörlés
  5. Ú, ha az egész koponyás lenne... <3

    VálaszTörlés
  6. Vagány, de nagyon tuti :) a színátmenet is szépen sikerült...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép munka! :)
    Annyira jól néz ki,hihetetlen!
    Én sajnálnám lemosni nagyon. :D

    VálaszTörlés
  8. hát ez oltári jó lett, nyomázással és anélkül is. *-* <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon gyönyörű lett! :) Mondjuk nekem minta nélkül picit jobban tetszik..:))

    VálaszTörlés
  10. A Glowstick nagyon jóóóó!!! A nyomdázott mani meg egyszerűen imádnivaló!

    VálaszTörlés
  11. zseniálisan néz ki, nagyon jó lett!a színátmenet olyan, mintha lealább 5 lakkal készült volna, úgyhogy bravó!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!