2013. október 15., kedd

Cirque-Fascination street






Ez az egyik legszebb holo lakk ami a készletemben van.
Nagyon sokáig nézegettem ezt a lakkot,és eddig egy olyan oldalon sem volt,ahonnan szívesen megrendeltem volna,aztán találtam egy szuper helyet ahol volt. És megrendeltem!
A legnagyobb lökést egy csodás manikűr adta,annyira szép volt,hogy szinte belső késztetést éreztem a megszerzéséhez :D Függő vagyok? ááá nem...:D
Van még jópár szín ami tetszik még,franken lakk lévén viszont kicsit húzós az ára. Vannak oldalak ahol ezek lakkok 15 eurot is kóstálnak-egyértelműen én kupon kóddal vettem meg,így valamivel olcsóbban sikerül megvennem :)


Színe mesés,lilás nekem találták ki.
Első ecsetvonásnál is tökéletes volt! A csomagolása is nagyon igényes,kicsit barokkos az egész,nekem nagyon szimpatikus.






Felkenve a lakk.
(Azt tudnotok kell,hogy holo lakkot csak és kizárólag a Nfu-oh Aqua base lakkra kenem fel.)






A gyűrűujjamra szivacsos technikával alkottam,ehhez a Pupa kék holo lakkja volt segítségemre,amiről majd hamarosan irni fogok.









Imádom ezt a színet,ennél a lakknál már csak egy holo tetszik jobban,amiről hamarosan írni fogok. :)


Felhasznált lakkok:
Nfu-oh Aqua base
Cique-Fascination street 2 réteg
Pupa-Denim blue
és Pupa top coat


nektek tetszik ez a lakk?



14 megjegyzés :

  1. Nagyon eltaláltad ezt a bejegyzést, épp holo lázban égek :D De sajnos a boltokban nem jutok hozzá ilyen szépségekhez, szóval marad a csillám :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor egy rugóra jár az agyunk :D én is tiszta holo lázban égek :D

      Törlés
  2. Én még mindig imádom, a világ összes hololakkját elkenegetném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen :D ebben én is benne lennék :D

      Törlés
  3. Nagyon szép a lakk, és a díszítés is tetszik. Ki kéne már próbálnom nekem is ezt a fajta ombre módszert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kiváncsi leszek,nálad milyen lesz. de Te sokkal jobb vagy szabadkézzel készített mintákban.

      Törlés
  4. gyönyörű holo lakk, imádom *.*

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosan gyönyörűséges *-* Az a minta nagyon klassz! Csábító ez a technika :)

    VálaszTörlés
  6. Szép színű lakk, kell kategória :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lakk!
    Holo minden mennyiségben jöhet nálam is.
    Úgy látszik ez az új vírus!
    Látom már terjed..:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!