2013. október 7., hétfő

Egy kis holo


Mostanában holo lázban égek.Nyáron eszembe sem jutott felkenni,viszont mostanában nagy a késztetésem a holo lakkok felé.
Ezek a színek még simán hordahatók,engem nem zavar ha nem szikrázik a napfényben,sima lámpánál ugyanúgy villognak a kezemen.

A mani manikűrhöz 2 lakkot használtam fel,a Saint George-t,a NailLand oldalán ITT található és a Dragon-t ITT.


Saint George nagy kedvencem,erős intenzív zöld,a Dragon visszafogottabb szerintem egy fokkal holosabb.
Alaplakknak a Nfu oh Aqua base lakkot használtam erre kentem fel 2 réteg Saint George-t.








A körömvégekre szivaccsal vittem fel a Dragon-t és nyomdáztam is erre.
Bundle monster BM20-as paletta nagyon gyerekcipőben járt még,irtózatosan kicsik a minták.Pl a hüvelykujjamat egy minta be sem takarta teljesen.
A barázdák sem elég mélyek,ettől független lehet vele nyomdázni.










NailLand weboldala hónap végén nyílik,ha esetleg tetszik valamelyik lakk innen látogassatok el 10-én a megnyitóra,és biztos előben is szerelembe estek. :)





Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu of Aqua base
A-England Saint George 2 réteg
A-England Dragon
Sminkszivacs
BM20 paletta egyik mintája
Konad Pasztell zöld lakk
Pupa Top coat




szeretitek a holo lakkokat?
Van A-England lakkotok vagy tervezitek a beszerzését?

18 megjegyzés :

  1. Mindkét holo lakk fantasztikusan szép!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, nyomdázva nagyon bejön. A England lakkom még nincs, de egyszer majd szeretnék egyet.. egyelőre inkább nem, mert spórolni kéne egy kicsit.

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a 2 holo lakk! Ezeket még én is elfogadnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne legyünk finnyásak kérem szépen :D

      Törlés
  4. Gyönyörűséges :) a megnyitóra sajnos nem tudok menni, de rendelni biztosan fogok... :) ez a két lakk is kívánságlistás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj tuti rendelek majd én is.az árak is jók,a kínálat is tetszik.szóval rendben van az oldal.

      Törlés
  5. huhú de szép lett, tetszik hogy egyszerre használtad mindkettőt, nagyon jól mutatnak együtt :)

    VálaszTörlés
  6. Baromi szép ez a lakk!<3
    A nyomdával,meg még jobb lett.
    Nagyon feldobja.:D

    VálaszTörlés
  7. Szent Dzsordzs, te atya ég, milyen csodálatos ez a lakk, beleszerettem ebben a minutumban! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ehehhhe ez a név :D komolyan hangosan nevettem :D

      Törlés
  8. Ó anyám, de gyönyörű ez a lakk. <3 meg a másikkal együtt, és nyomdázva is. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!