2013. október 30., szerda

Jade-Mystic gold


Ha már holo mánia,arany holo lakk sem hiányozhat a sorból.
Azt már tudjátok,hogy az arany színű lakkokat annyira nem kedvelem mint a pinket-az a kedvencem a fekete után lakkban- viszont meglepő módon holoban isteni ez az árnyalat.
Jade egy Brazil márka,amikor felkentem már éreztem,hogy tuti lesz folytatása ennek a márkának nálam.
Álatában kicsit kételkedve kenek fel egy-egy új márkát,viszont ez a lakk szuper módon viselkedett.






Üvege egyszerű ahogy az ecsete is,8ml lakk nálam sokáig elég lesz.
Felkenve már az első húzásnál jól szerepelt,hamar száradt.
Viszont a tökéletes szín eléréséhez én 3 réteget használtam,elvileg már két rétegben is jól fedett.










Imádom ezt a lakkot,egyszerűen csodálatos.Ránézve ezer fajta díszítés jut eszembe róla.
Viszont most csak simán nyomdáztam rá,kíváncsi voltam így milyen.Ehhez a Pueen egyik palettáját használtam,a szívecskés mintát.













Felhasznált lakkok

Nfu oh Aqua base
Jade Mystic gold 3rétegben
Konad fekete lakk
Pueen nyomdapaletta
Pupa Top coat



kedvelitek az arany holo lakkot?
 nektek nyomdáza vagy simánt tetszik ez  a lakk?


27 megjegyzés :

  1. EZ maga a tömény gyönyör... <3 ÉS a minta rajta! Oda vagyok ezért a maniért. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez csodás lakk tényleg *.*

    VálaszTörlés
  3. Az a bajom ezekkel a lakkokkal, hogy nem olyan lesz a körmön, mint az üvegben, de ez a kivétel :) Gyönyörű!! Sőt talán kevesebb fekete is elég lett volna rá, hogy jobban érvényesüljön az alaplakk. De én is feketével mintáztam volna rá, nagyon megy hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vannak olyan holo lakkok tényleg. először szkeptikus voltam.de nem csalódtam:)

      Törlés
  4. wow, ez nagyon jó :o Igazán jól mutat körmökön. Lassan már ideje lesz beszereznem egy holo-t :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is ideje lenne :D kíváncsi vagyok nálad,milyen egy holo felkenve:)

      Törlés
  5. Bombasztikus, nagyon jól van összerakva ez a lakk!!! Mintázva a kedvencem! :)))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges :) gratula a 400 bejegyzéshez! Lehet egy kérésem? Tennél egy próbát valamikor, hogy miként teljesít Nfu oh Aqua base nélkül? Van-e olyan,mint a Color Club holo lakkjai?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amikor megkaptam ezt a lakkot,egy ujjamon már kipróbáltam. amikor nincs killakozva a körmöm sima körmöerősítő lakkot használok. szóval ezen is ugyanilyen szép volt,mint aqua base-n.
      szerintem a nfu oh lakk jó,csak nfu oh lakk alá,én már megszokásból kenem fel holo lakk ál. valahogy kihozza a rejtett szépséget a holoból:)

      Törlés
    2. Óh, köszi :) még a gondolatom is kitaláltad :D megint egy olyan lakkot mutatsz, amire muszáj azt mondani "kell!" :) így sosem lesz vége a listának...

      Törlés
    3. ez egy örök körforgás :D
      már kb 10 másik Jade lakk van a listámon-mind holo-:)

      Törlés
  7. Gyönyörű ez a lakk!
    Az összes körmön nekem már kicsit sok, de nyomdázva tökéletes! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. előben nagyon szép ám.nem az a tömény arany szín. de örülök,hogy tetszik:)

      Törlés
  8. Gyönyörű szín, gyönyörű minta gyönyörű körmökön <3

    VálaszTörlés
  9. Nahát *-* már akkor csillogott a szemem mikor megláttam önmagába, eszméletlen szép! De a minta rajta...szuper! Azzal lett tökéletes :)

    VálaszTörlés
  10. Hát gyönyörű ez a lakk!
    Mindig valami olyat találsz amire azt gondolom,"úristen de szép":D
    Nagyon jó lett a szívecskékkel is.:)

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon gyönyörű *-* nem is tudok dönteni hogy mintával vagy anélkül, minta nélkül is gyönyörű de a mintával... nagyon tuti lett :) én is elfogadnám az biztos :)

    VálaszTörlés
  12. gyönyörűséges :)))) magában is, meg a nyomdázás is nagyon illik hozzá *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) pedig nem csípem a tömény arany lakkokat:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!