2013. október 5., szombat

Meseszerű galaxy manikűr

Végre megcsináltam a saját galaxy manikűrömet.
Bánom,hogy eddire nem fordítottam időt,mert nagyon tetszik,vidám és tetszetős.
Az ötletet INNEN szedtem,egyértelműen nem fogok párhuzamot vonni a másik manival.Az enyém ilyen lett slussz -passz :)


Szóval először felkentem a Nicole by Opi My lifsaver lakkját.Megvártam amíg teljesen megszáradt.Természetesen base lakkra kentem fel.




Ezután elővettem egy sminkszivacsot amit kicsi darabokra téptem.
Minden színhez külön darabka kell.
Kell egy tweezer is,amivel a szivacsot megtudjuk fogni.
Színek amiket választottam,halványak,egyedül az egyik lila kicsit erősebb,de szerintem még belefér.
Sárga,lila-kétfajta- kék-kétfajta- szürke lakkokat válogattam össze.
Egy cseppet a sárga lakkból egy papirra cseppentettem,ez volt az első szín amit felvittem.





Egyesével felvittem a lakkokat a körmömre-a szín sorrend nem számít-,mindenféle irányba.Próbáltam minden körmöm egyformára megcsinálni,de ha nem lesz ugyanolyan sem baj,hisz az űr végtelen és mindenféle színkavalkád :D



Miután minden lakk megszáradt,nyomdáztam rá.Itt szóba jöhet a szabadketzes verzió is,a csillagok megrajzolása,viszont nekem van csillagos mintám,és most a nyomdázáshoz volt kedvem. (legközelebb szabadkezes lesz a galaxy )
Ez a paletta a Nailz Craze NC02.




Fehér Konad lakkot használtam a nyomdázáshoz.
Ezután letöröltem  a felesleget az ujjaimról.
Essence matt top coat-al lekentem az egész művet.Szerintem ez a világos manikűr matt verzióban szebb.

És voilá:











Már csak a póni hiányzik róla nem?!


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly Bonder
Nicole by opi-My lifsaver 2 réteg
Nicole by opi-Am i making myself clarie?
Nicola by opi-Whats the mitch-uation?
China Glaze - Flying dragon(neon)
China Glaze- Solar power
Model own-Feeling blue
Essence-Ice ice baby
Essence-Matt top coat
Mash tweezer
Konad fehér
Nailz Craze NC02





csináltatok már galaxy manikűrt?

16 megjegyzés :

  1. Nagyon vidám kis mani lett!:)
    Igen a pónit hiányolom és is.:D
    Csak vicceltem.:)
    Nagyon szép,nem kell erre semmi,így jó ahogy van.:)

    VálaszTörlés
  2. ez oltári cuki lett, megnézném kicsit sötétebb színekkel is. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Szép színeket válogattál össze. :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk nagy sláger a MLP, a kislányomnak meg se merem mutatni a manidat, mert biztos követelné hogy készítsem el neki :D

    VálaszTörlés
  5. Jujj, ez igazán mesés lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hiányzik a kicsi póni.na de majd leközelebb :D

      Törlés
  6. Hűűű, nagyon-nagyon tetszik, a csillagos nyomdázás pedig a hab a tortán! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  7. Ez szuperjó lett! :D Nagyon ötletes megoldás. :)

    VálaszTörlés
  8. Ági, ez nagyon szép lett! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!