2013. október 18., péntek

Múmia manikűr


Ennek a manikűrnek az elkészítése nagyon egyszerű,szerintem így halloween előtt aktuális.

Elsőnek alaplakknak felkentem egy barna lakkot ami esetemben az Orly Coffee break.
Erre díszítőszalagokat raktam,majd fekete lakkal átkentem ami China Glaze Liquid leather.
Ezután fehér illetve fekete lakkal pontokat készítettem ez lett a múmia szeme:)










Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Orly Coffee break
China Glaze Liquid leather
Díszítőszalak
Konad fehér és fekete lakk
Cheeky pontozó
Pupa Top coat




Kedvelitek az ilyen manikűröket halloweenkor?


16 megjegyzés :

  1. Ezt instagramon szivecskéztem is, annyira tetszett már ott is :D nagyon jópofa, nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen láttam :D köszi,örülök hogy tetszik:)

      Törlés
  2. Ez milyen mókás :D Honnan veszed az ötleteket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs konkrét hely,általában sokat vadászok manikűröket neten..én inkább azokat a blogokat részesítem előnyben amik kreatívak adnak valami plusszot. ha megtetszik valami lementem és ha van időm megcsinálom:)

      Törlés
  3. Hát ez nagyon jó ötlet, tetszik, szuper! És nem is nehéz :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerült ez a mani!:)
    Nagyon tetszik! :D
    Szuper lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Egyszerű, de rendkívül ötletes! :)

    VálaszTörlés
  6. Mocsokjó lett, eszem megáll! :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!