2013. október 6., vasárnap

Őszi manikűr


Őszi manikűrhöz vagy ezer ötletem van,amit szívesen kiviteleznék.
Ma egy általam kedvelt manit csináltam.
Alapszínnek az Orly-Coffee break lakkot használtam 2 rétegben,szerintem ez az egyik legtökéletesebb barna lakk amivel eddig találkoztam.
A körömvégre szivaccsal vittem fel kicsit sötétebb szint- Opi-Wooden shoe like know you? kicsit csillogós erősebb barna :)


Majd nyomdáztam általam kevert nyomdázós lakkokkal.Egyedül a gyűrűsujjamon használtam egy China Glaze lakkot,amit nem én kevertem ki.









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly Bonder
Orly Coffee Break
Opi Wooden shoe like know you?
China Glaze Cherish
MM19 paletta
Konad barna illetve fehér lakkok
Essence Sealing top coat





milyen őszi manikűrt szoktatok csinálni?
kedvelitek a barna lakkokat?

10 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik ez a lemez, mindegyik minta kivétel nélkül :) A manikűr is szép lett, szeretem ezeket a színeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont én is így voltam amikor megláttam.In the forest a neve szóval pont tökéletes őszi manihoz :)
      örülök,hogy tetszik:)

      Törlés
  2. Nagyon aranyos a kis sünike meg a bagoly is!:)
    Szép színe van az alaplakknak,tetszik.
    Jó kis őszi hangulatú mani lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a süni nagyon aranyos :) a kutyusum háza alatt egy egész család lakik,tökre aranyos amikor "eteti" őket a táljából :)

      Törlés
  3. Ez az alaplakk tényleg gyönyörű! :-)
    Nálam most a rozsdabarna lakkok a favoritok

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis édik mind! A süni kedvencem! <3

    VálaszTörlés
  5. Őszi manikűr a javából! Tetszik! A minta lemez pedig nagyon jó! A süni a legaranyosabb :)

    VálaszTörlés
  6. Óh, ez nagyon visszafogott lett...de egyben aranyos is. :) Szeretem a barna színeket, nekem is többféle árnyalata van.

    VálaszTörlés
  7. tök jó ez a mani, az a süni oltári cuki. :$

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!