2013. november 18., hétfő

Kihívás-8.Duochrome,flakie or holo

Mai kihívásból én a holo részét teljesítettem.Azért is mert mostanában nagyon rákaptam a holo lakkora-igen én minden fordítva csinálok mint kéne-a másik ez egy számomra is új márka és mozgatta a fantáziámat.
Shaka egy olasz márka szerintem nagyon szuper,olcsó és tényleg teljesen elégedett vagyok vele.
Írtam már erről a márkáról tavaly,hogy olcsósága ellenére szuperek a színek.

2 holo lakkot vettem,egy pinket és egy zöldet.
Pink nagyon tetszett az üvegben felkenve teljesen elájultam.

Mini üvege ellenére egyszerű használni,Opi-hoz hasonló ecsete van ami nagyon szimpatikus.
Meglepő módon a lakk hamar megszáradt,egy rétegben is szuperül működött.
Kicsit folyosnak találtam a lakkot,de kellő odafigyeléssel elkerültem,hogy elkenődjön.
A képek napfényben készültek














Nyomdázva











Imádom ezt a pink lakkot,nagyon szép napfényben.Nyomdázva minimálisan vesztett a fényéből.Szerintem a fedőakk miatt.



Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu Oh Aqua base
Shaka Hologram violet
Bundle Monster BM-412
Konad Pink lakk
Pupa Top coat




kedveled a holo lakkokat?


16 megjegyzés :

  1. Fúúú,valami brutálisan szép ez a lakk!:)
    A lilával nyomdázva,pedig még szebb lett.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon szép. tökre olcsó is volt.és meglepően szuper :) nem vártam sokat tőle mert sok holo nem adja vissza azt amit kéne.de ebben kellemesen csalódtam :)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a holo! Mintával is tökéletes :) Jó neked, ott legalább van napfény...itt csak köd...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. múlt vasárnap szuper idő volt :D ma esett egész nap . holnapra havazást mond....:(

      Törlés
  3. nem szeretem a holo lakkokat, de ez valami meseszép. <3

    VálaszTörlés
  4. Ez valami csodaszep.itt ulok a sotetben otthon,rajtam a macska es hangosan megszolaltam,h "aztakur*adeszep" :-D

    VálaszTörlés
  5. Teljesen kiborultam :D Ilyen szép holo lakkot még nem láttam, én is akarom *-* Jujdejó, nálatok már fog esni a hó? *-*

    VálaszTörlés
  6. Ez gyönyörű!! Nekem nagyon tetszik csak önmagában is.

    VálaszTörlés
  7. A lakk gyönyörű, a minta meg szuper! :D

    VálaszTörlés
  8. Ááá, ez a folyékony csillámpóni mindent visz, imádoooom! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Perfeito! Amo holográficos! =]
    http://esmaltolatrasassumidas.blogspot.com.br

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!