2013. november 11., hétfő

ManiCute-Márton nap

Szuper téma amit a lányok kiválasztottak, nekem kevés ötletem volt a Márton napra.
Liba ,libacomb,szőlő evés ivás jellemzi,igy fejben szuper viszont szerintem körmön nehéz megvalósítani a témát.Legalábbis nekem fejtörést okozott.
Tanácstalan voltam,így ismét nyomdáztam,sajnos jobb ötletem nem volt.

Alap nude lakkra vittem fel a mintákat,van itt minden:liba szőlő kés és villa meg koccintás is.
Remélem nektek tetszik ez a manikűr.

















Felhasznált lakkok

Orly Bonder
Opi-My very first knockwurst
Konad lakkok :szürke piros lila fekete
Barna zöld akrilfesték
Crystal nails ecset
Konad top coat
Cheeky CH43 nyomdapaletta
Cheeky CH42 nyomdapaletta
Gals GA9 nyomdapaletta




19 megjegyzés :

  1. Nekem sem lett volna nagyon sok ötletem ehhez a témához..:D Viszont nagyon tetszik a manikűr, szuper mintákat válogattál össze hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hagyd el,egy csomót filóztam :D de örülök,hogy tetszik

      Törlés
  2. Tök jó lett :) már csak egy kis libamáj hiányzik :D

    VálaszTörlés
  3. Hát ezek a minták... Nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, főleg az evőeszközös nyomda :) Haláli mit ki nem találnak... :D

    VálaszTörlés
  5. Bár szerintem az egy csirke, az alapszín és az ötlet is szuper! Főleg a szőlő és az evőeszköz tetszik. Meg persze a felirat is :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek a minták szerintem mind illik a témához.:)

    VálaszTörlés
  7. Soha nem raktam volna össze ilyen kompozíciót a libához, de ez valami eszméletlen ötletes lett! :))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) jó sokat gondolkozta,hogy mi legyen. nem volt egyszerű az egész:)

      Törlés
  8. Nagyon cuki lett, ez az egyik kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  9. a nagyujjad csúcs szuper. persze a többi is. :))

    VálaszTörlés
  10. Jajj az a kiscsirke :D nagyon cuki lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én kacsának néztem :D lehet kéne szemüveg :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!