2013. november 11., hétfő

Opi-Unfor-greta-bly blue



Germany kollekció kék lakkját hoztam ma nektem.
Mivel egyre jobban kedvelem a kék lakkokat-sok sok évvel ezelőtt kicsit ráuntam a kék lakkokra-demostanában egyre jobban kedvelem őket újra.
Felkenve nagyon szép intenzív kék lakk,csodálatosan csillog a napfényben.
2 rétegben nagyon szépen fed.








Valójában nem zavar,hogy kicsit csíkos marad.Opi-hoz híven szuper tartós,hamar szárad és könnyen terül a lakk.

Erre csillagokat csináltam, nem lett az igazi,így sokat gondolkoztam,hogy kirajkam-e ezt a manikűrt.De arra jutottam hátha valakinek van szuper ötlete erre.
Szóval a csillagokat lyukasztóval csináltam,egy festőszalagra,de nem az igazi.Amikor a körömre ragasztom,és a lakkot szivaccsal felviszem,a festőszalag simán átázik.Nem tudom miért,a szalag vadi új.
Ha van ötletetek milyen szalag jó a teljesen köröm díszítésére ne habozzatok megírni:)










Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Opi-Unfor-greta-bly blue 2 rétegben
Csillag lyukasztó
Festőszalag
Opi-Polka.com
Pupa top coat




kedvelitek a kék lakkokat?
esetleg ez a lakk megvan nektek?


4 megjegyzés :

  1. *-* Úristendeszép *-* Na olyan lyukasztóról amit írtál még nem is hallottam, vagy legalábbis nem láttam ilyet, nekem így is tetszenek a csillagok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kreatív :) Az Essie-nek is remek színe van! Ezt a technikát lehet kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a lakk színe. A szalagra nincs ötletem, de egyébként nem lett rossz a díszítés, így olyan sejtelmes :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!